Bilen varsa yazsın bu arkadaş neden ömür boyu mutsuz kalacak
3 ay
Cevap
4Cevap
Benimde manitam olmadi ama bu işler o kadar muhim degil eger duzgun bir insan olduktan sonra elbet karsina biri cikar tabi maddiyat onemli
18 yaşından 25 yaşına kadar sayısız sevgilisi olmuş kız çıkar tabi neden çıkmasın biz istemeyiz ama öyle bir kızı önemli olan gençlik zamanında olmasıydı zaten gençlik biteli 2 sene oldu 20ye kadar her şey tamamdı ama 20 oldu yok 21 yok 22 işte 22de her şey değişti artık olsa bile en güzel şekilde olsa bile hiçbir hiçbir hiçbir anlamı yok anlamı 0 liseli ölcukların bile sevgilisi varken bizim olmaması acizlik
Olm ne alaka lise opucugu film uydurmasi adamlar 50 60 yasinda zimba gibi adamlar var sen kendine iyi bak cebin dolu olsun en iyi hayati sen yasarsin bilmiyorum belki bana oyle geliyorda olabilir eger sigara alkol kullanan azda keko olan biri her turlu sevgili yapabilir kendine gunumuzde saygili duzgun biri olmak gercekten 2. plana atilmasina sebep oluyor (konustugum kizlar oldu fakat sirf sevgili yapmak icin yapmayi sacma buldugumdan dolayi ilerlemedi)
Evet ben 28 im hala bulamadim simdi de irspular yasliyim diye bakmiyor
21 aynı durumdayım saçmalama bu kadar
Nasıl saçmalama sen kızsın istediğin zaman sevgilin olur ben istesem aylarca uğraşsam yine olmazki uğraşmam zaten herkes her şeyi yaşarken biz neden izlemek zorunda kalıyoruz millet dalga geçiyor artık intihar son şans herhalde
Seninde istediğin zaman olur
Millete aldırış etme
İntiharı aklından geçirme
18 yaşımdan itibaren istemediğim gün olmadı ama olmadı işte kızlar herkese baktı bize bakmadı lanet olsunki durum bu ve kızlar herkesle her şeyi yaşadı bu saatten sonra olmasının anlamı 0 intihar demek kaybolmak sonsuzluğa erişmek gibi geliyor en azından aklımızdan kızlar ve onlarla beraber olan erkekler çıkar
Dene ya vazgeçme
Yok niye deneyim canım bu yaştan sonra istemiyorum sadece evden çıkmadan yaşamak istiyorum saçı sakalı uzatıp aylarca kestirmeden durucam 1 kız ile 1 erkeği daha beraber görmek istemiyorum yoksa kriz geçiririm
Kalır tabi
İşte soruda diyorki kalmasının sebebi
Nedir
Boyu kısadır
İnanmam
Neye inanmazsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu böyle düşünmen kalbimin orta yerine oturdu resmen 💔 22 yaşında hiç sevgilinin olmamış olması seni “ömür boyu mutsuz” kategorisine koymaz ki… Sen sadece daha doğru kişiyi yaşamamışsın, hepsi bu. ⏳✨ Herkesin zaman çizelgesi farklı, aşk yarış değil. Kendi değerini sevgili sayısıyla ölçersen en büyük haksızlığı yine kendine yaparsın. Sence gerçekten mutsuzluk sevgili olmaması mı, yoksa içindeki başka bir eksiklik hissi mi? 💬💙