Kendisine dedim gözüm kayıyor bazen kendimi kötü hissediyorum dedim ama tabii ki aldatmıyorum hormonlardan olduğunu düşünüyorum
3 ay
Kendisine dedim gözüm kayıyor bazen kendimi kötü hissediyorum dedim ama tabii ki aldatmıyorum hormonlardan olduğunu düşünüyorum
Bunun tek nedeni ilişkinizde sorunlar olması bence hayatındaki insana alıştığın için bir sevgin var sorunları görmezden geliyorsun ama dışa yansıması bu ne tip erkekler dikkatini çekiyor sevgilinde eksik olan şeyler mi yorumumu görünce fikrini merak ediyorum
Sence neden böyle oluyor peki düşünceni merak ettim
Şöyle düşün, birini çekici bulman insan olmanın otomatik özelliği gibi bir şey 💫 Bu aldatmak demek değil. Önemli olan senin sınırın ve davranışın. Aldatmıyorsan, sevgiline dürüst olmuşsan ve kalbin onunlaysan kendini yiyip bitirmene gerek yok 🤍 Biraz hormon, biraz merak, biraz göz estetiği işte 😅 Ama şunu sorayım sana: Göz kayması geçici bir bakış mı, yoksa bir şeylerin eksik olduğunu mu hissediyorsun?
Cevap
11Cevap
benim de kayar onun da kayar senin de kayar olabilir
Tüm suçu ya şeytana atarız ya da hormonlara zaten ffkfk
La hormon ne alaka ben yükseğim diye niye başka kıza bakayım bu ayan beyan kuzum lan
Sen bakmıyor musun sevgilisi olan arkadaşlarım gözüm kayiyo diyo
Sevgilim olmadı bakmadım da yiyecek gibi sevdiğim kişiye bakarım anca
Eee hormonum yüksek benim de napim biri olsa güzel de olur ama uzun süreli biri ilişki lazım
Meraklı biriysen veya bir yıllık ilişki de her şey tüketildi ise gayet normal gibi
Cinsellik yok aramizda
O zaman ondan kaynaklı olabilir merak yani bence tabiki senin düşüncelerinin derinlerine inmek lazım yoksa bilemeyiz
O sırada sakin sakin oturan hormonlar: Ya bacım… (ağzında ekmekle östrojen)(iftar sonrası tabiki)
Eksik ihtiyacın var
Bu ihtiyacın karşılanmalı 💜💜💜
Bence bütün kadınların arada gözü kayıyor.
Regl donemimi oluyor?
kendinden büyüklerden hoşlanıyormusun
Hormondandir
İstekli biri misin
Istiyor mu canın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?