Sevgilim var 1 yıllık ama bazen gözüm dışarı kayiyo normal mi?

Kendisine dedim gözüm kayıyor bazen kendimi kötü hissediyorum dedim ama tabii ki aldatmıyorum hormonlardan olduğunu düşünüyorum

Sevgilim var 1 yıllık ama bazen gözüm dışarı kayiyo normal mi?
Cevapla