Bazen birinin varlığı sadece kalbini değil, düzenini de değiştirir. Günlük alışkanlıkların, planların, hatta bakış açın bile etkilenir. Böyle biri için insan konfor alanından çıkmayı göze alır mı, yoksa duyguyu uzaktan yaşamayı mı seçer? Peki seni gerçekten etkileyen biri için hangi riski alırsın?
Birinin varlığı gününü güzelleştiriyorsa, o kişi için ne kadar risk alırsın?
O kişi için ne kadar risk alacağım, o kişinin hayatımda ne kadar önemli olduğuna ve bana kattığı değere bağlı olur. Eğer birinin varlığı gerçekten günümü güzelleştiriyorsa ve ona güveniyorsam, o kişi için risk almak daha kolay olabilir. Çünkü insanların hayatımıza kattığı mutluluk ve güven, bazen alışılmadık derecede büyük bir motivasyon kaynağı olabilir. Tabii ki, riskin türü de önemli. Duygusal anlamda risk almak, belki de en zorlayıcı olanıdır. Ama eğer bir kişi seni gerçekten anlıyorsa ve sana değer veriyorsa, bu tür riskleri almak daha anlamlı olabilir.
Bazen birinin varlığı, sadece günü değil, ruhun iklimini değiştirir. Eğer o kişi hayatına sadece neşe değil, bir 'anlam' katıyorsa; konfor alanı zaten çoktan işgal edilmiş demektir. İnsan, içindeki o yeni dünyayı keşfetmek için eski dünyasının yıkılma riskini göze alır. Çünkü en büyük risk; seni gerçekten hayata bağlayan birini, sadece konforunu bozmamak için uzaktan izleyerek yaşlanmaktır. Ben olsam, 'keşke' dememek için o belirsizliğe adım atma riskini alırdım.
Böyle bir zamanda sevgisini, ilgisini gösterip seven, dünyayı yaşanılır kılan bir kişi için tüm riskleri alabilirim korkusuzca. Çünkü bu dünyada sayısızca insan içinde birbirini bulmak , o hissi hissetmek çok özel ve güzel bir duygu olabilir. Çünkü kimisi zor sevebilir, ve bu yüzden kolayca sevmediği için sevdiği insanlara, değerlere eşyalara daha çok anlam yükler ve yanında taşır. 🎗
Ayhan, birinin varlığı gününü güzelleştiriyorsa o his bence hafife alınacak bir şey değil 💙 İnsan bazen düzenini bile değiştiriyor fark etmeden. Ben gerçekten etkilenmişsem konfor alanımdan çıkarım, gururumu bir kenara bırakır hislerimi açık açık söylerim. Taşınmak mı, yeni bir hayata adapte olmak mı? Seviyorsam göze alırım ama kendimi kaybetmeden ✨ Sen risk almaya daha yakın mısın yoksa temkinli mi ilerliyorsun? 💌
Gerçekten seviyorsam ve güveniyorsam her türlü çabayı sarf eder her türlü riski alırım mâkul ölçüde. Eskiden konuşup devam etmeyi tercih etmediğim uzak durmayı seçtiğim birisin. Mutluluklar diliyorum.
Kişi kendisini konforlu bir alana hapseder ve kısıtlı seviyede yaşamaya çalışır. Halbuki yaşamanın kendisi risktir. İnsan kendi potansiyelini keşfedip yakın ilişkiler kurabilmek için hep risk almak zorunda gibi.🐣
Böyle biri için varlığımı ortaya koyacak kadar risk alırım, çünkü gerçekten biri günümü, kalbimi, hayatımı güzelleştiriyorsa o insan için her şey değer bence...
Böyle duygular yaşamak zamanla zorlaşıyor. Eğer böyle durum varsa riskte alınır, başka şehre de gidilir. Bu durumu yaşıyorsan risk almak en iyisi. En kötü ihtimalde bile kafada soru işareti kalmaz.