Her şey çok farklı olabilirdi demiş ve içimde yarım kalan duygularım oldu sana karşı demiş neden o duygularını yaşamamış ve seni düşündüm diye Çağla'nın şarkısını atmış exine
3 ay
Cevap
1Cevap
Pişmanlıklar olabilirken olmayan hayaller ve bir daha geri gelmeyecek o günleri düşünüyordur
Hımm geri gelmesine rağmen neden dönmüyo nişanşımdan ayrılcam deyip
Geri dönse karşı taraf okey mi kızı aldattıysa intikam almasından korkuyordur dönemez senle düzeni vardır bozulsun istemez
Hımmmm
Benle nişanlanmadan önce kızı aldatmıştı
Sonra nişanlandık biz
Kızın intikam alma ihtimali var ondan korkuyordur keşke böyle aldatmayla başlamasaydı ilişkiniz aklı geçmişte kalmış
Of haka hayaller kuruyor düğün yaklaşıyo peki neden geömişe takılı kaldığını düşündün yaaa
Yaşadım çünkü
Benim eski sevgilim de kuzeniyle aldattı beni evlencekler ama gelmiş bana seninle olmak istiyorum falan filan sürekli mutlu değilim diyordu bende engelledim
Ay ciddi misin anlatsana birazzzz
Evlendiler mi bari
Sürekli mutlu değilim olayı ne anlamadım ben
Mutluluğa inançları yoks niye nişanlıp evleniyorlar
O kızı engelle ya da numarasını sildirt sonra evlenmek istiyorsan evlen
Engelledi
Hırs canım zamanında gözüme sokmak için mutlu mutlu pozlar paylaşır sonra zaman geçer geçmişi hatırlar yaptığı hatalar için kılıf bulur yazar ilk yazdığında sürekli beni suçladı sen böyle olsaydın ayrılmazdık falan filan bende o zamanlar ilişkim vardı mutluyum iyi ki ayrılmışız dedim. Kudurdu öyle
Hımmmm benimkidr exine öyle yaptı sürekli kıza döndü durdh üç kez ayrılıp benden ama bana çiçeklerke geliyordu ona öyle yapmıyordu ama en sonunda nişanlıykrn de çıktı bu kız karşımıza benimki ne diye şarkı atıyorsa seni düşündüm diye çağlanın
Sürekli oluyorsa neden affediyorsun ki hata bir kez olur bence evlenceğin kişiyi karşına al sınırlarını belirle konuşmasın
Ama kızı üzüyo sonuçta beni üzmüyo ki
Ben de şaşırıyorum geçmişte kalmasına
Takılma bu kadar bir kez yaşıcaz bu hayatı bir daha şansımız olmayacak en iyisini istemek daha hayırlı eğer mutlu değilsen ayrıl başkasıyla dene eğer ayrılmıcaksan da kendini yıpratma
Senin ex naptı mutlu mu bari
Haberim yok
Tertemiz bi yüzük atma sebebi bence
Gerizeklı pislik herif...
Eskiyi unutamamış.
Niye dönmüyo o zaman mutsuzum deyip durmuş exine
Sonra da iletişimi kesiyo exiyle amaç ne
İlerde mutluluğa inancını yitirmiş
11 aydır düğün yapmadı
3 ay önce de exitle iletişime geçmiş kız alkollü felan biri nişanşanmadan önce kızın hauatını düzene sokmıştu yine aynı bahalerini bulup ayrılabilir ya da kararsız kalmasın exini görünce madem nişanı bitiremiyo
Benim ablamın nişanlısı da ben de ablama yardımcı olmak için sordum
Ya nişanlısı erkek kaşarı.
Aklı Ayşe'de ama fatma ile nişanlı.
Mutluluğa inancı falan yoksa ablanla ilişkisi yürümez.
Er ya da geç unutamadığı Ayşe'sine yazar.
Birde bunları genelde eşi yanında uyurken gece EX'e yazmaya bayılıyor.
Koysun tekmeyi kendi hayatına baksın güzel ablan.
Bir erkek için kendini üzmesin.
İşte o exiylr ablam kadar geçmişi yok ama exiyle yarım kalmış sanırım çol güzel bir kız ingilizce öğretmeni felan ama oğlan kızı görünce kafası karışmış karasızım felan demiş nişanlımdan ayrılmayındüşünüyorum demiş nişanlımdan ayrılmamı mı beklicen demiş kız yok deyince o zaman niye kafamı karıştırdın demiş neticede exine de dönmüyo şarkı atıyo seni düşündüm diye ilerde mutluluğa inancım yok diyo ben de mutsuzum siyo ve veda ediyo
Of ayrılmaz ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum canını yakmış belli ki… Sen nişanlısıyla bir gelecek kurmaya çalışırken onun geçmişe dönmesi çok kırıcı 💔 Şimdi dürüst olayım; bir erkek “yarım kaldı” diyorsa, kafasında hâlâ bitmemiş bir hikâye vardır. Net olan adam seçim yapar, ortada kalmaz. Şarkı atmak falan da baya duygusal yatırım göstergesi… Sen böyle bir kararsızlığı hak ediyor musun sence? İçinde güven kaldı mı? ✨
Neden exine dönmüyo o zaman iletişimi bitirmiş dönseydi
Bence egosu ve garantisi var… Seni kaybetmeden ex ihtimalini de cebinde tutuyor olabilir 💔 Sen yedek değilsin unutma ✨