Ayran gönüllü olup tek bir erkeğe bağlanamamak ve evlilikten kaçmak kötü bir şey mi?

Tek bir erkekten hoşlanamıyorum ayran gönüllüyüm. Kendimi bildim bileli hep böyleyim. Dışarıda da beğendiğim bakıştığım erkekler oluyor mutlaka. Hiç erkek arkadaşım olmadı bu arada konuştuklarım oldu onlardan da bir tanesiyle buluştum. Bu yüzden evlenmek de istemiyorum. Evlensem de gönlüm başka erkeklere kayar. Birkaç erkekle konuşmadan duramıyorum. İlgi çok hoşuma gidiyor. Evlensem daha kötü olur değil mi?

Ayran gönüllü olup tek bir erkeğe bağlanamamak ve evlilikten kaçmak kötü bir şey mi?
Cevapla