Açılmamışsınız onu görüp tuhaflaşır mısınız heyecan yapar mısınız ya da içinizde korku oluşur mu
3 ay
Açılmamışsınız onu görüp tuhaflaşır mısınız heyecan yapar mısınız ya da içinizde korku oluşur mu
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben saçmalıyorum resmen. Normalde çok ciddi ve kendini net ifade eden ben konuşamamıştım. Zamanında okul koridorunda hangi sınıfta olduğumu sorunca 2 3 dakika hangi sınıfta olduğumu düşünmüş ve kekeleye kekeleye cevap vermiştim çok saçma şekilde. Zaten o da halime gülmüştü
Oda bir etki Erkekten hoşlandığı ilginin oldığunu nasıl belli edersin
Sürekli ona bakıp o bakarsa gözlerimi kaçırırım. Başka bir şey yapmam. Anlaşılıyordur bence. Bu bahsettiğim kişi zamanında benimle konuşmaya geldiğinde gerginlikten çok kötü davranmıştım. Ben de böyle ifade ediyorum sanırım😄
Sizde çok şey var biz bakınca bakmıyorsunuz ilgisiz soğuk oluyorsunuz ama arkamı çevirince bi güze süzüyorsunuz
Ne yapalım alenen belli mi edelim. İlgi gösterdiğimiz için ilgi görmek istemiyoruz, o kişiye göre ilgi çekici olduğumuz için seçilmek istiyoruz
Tabi ki de belli edeceksin yoksa soğuk mesafeli birini ne yapsın ama karşılıklı olacak nasıl istemiyorsunuz ulan ilgisi olsa seçer
Erkekler şunu demiyor mu: bi kız çıkma teklifi etse kabul alma olasılığı çok yüksek. Demek ki erkeklere göre mevzu kız olması kimin ettiği değil. Ayrıca ona ilgi duyduğum için beni seçmesini istemem beni tanıyıp sevmesini isteri. Soğuk ve mesafeli duruş her zaman duvar örmez çünkü bakmayı bilen insan altında yatan kişiliği az çok anlar
Nasıl anlayacak tanımıyorsun etmiyorsun bi sıcak bir soğuk böyle biri ile zaman geçmez duyguların ile oynar seni oyalatıyor
Yok canım bi sıcak bi soğuk değil gerginlikten biraz kötü davranmıştım. Bence o da anlamıştı mesela yine gülmüştü. Hatta yüzüme doğru eğilip gergin miyiz biraz diye gülmüştü yine. Bence biz kızlar çok belli ediyoruz bakmasını bilene
Bırak neyi belli ediyorsunuz tam olarak ne düşünce var ne ilgi sen hiç mesaj atıp düşündüğün bile olmamıştır siz duygusuz birisiniz
Duygusuz? Sen öyle san. Neyse kardeş görünce anlarsın umarım diyorum bana müsade
Hhaha ne oldu zoruna gitti yaş kaç
Yok niye zoruma gitsin senin gitti diye uzatmayalım dedim
Liseli misin
Hayır tabi ki
Tamam bir Erkek sana nasıl açılmalı ama
Direkt söylemeli lafı dolandırmadan. Çünkü erkekler açılana kadar biz kızlar anlıyoruz. Ama şu değil bak. Ben sana aşığım, seni seviyorum falan değil. Çünkü bunlar inandırıcı değil. Beni tanımadan beni sevemez. Ha tanıyan biriyse desin. Ama görüp de beğendiği için gelen birisi bunları dememeli. Ne diyebilir mesela, seni görüp beğendim ve tanımak istedim görüştüğün biri yoksa tanışmamız için bir şans verir misin? Gibi olabilir. Böyle diyene saygı duyarım zaten en başta
Ama buda olabilir zamana bırakalım diyebilir ya da sessiz kalabilir Kızlar direk kabul etmez
Aşko kuşko şimdi dürüst olalım… Hoşlandığın erkeği görünce kalp bi’ tık hızlanmıyorsa zaten sorun vardır 😅💘 İçinde hem tatlı bir heyecan hem minicik bir panik olur. Tuhaflaşmak dediğin şey aslında beynin “aman cool ol” derken saçmalaması 😂 Korku değil o, daha çok açığa çıkma gerilimi. Sen onun yanında nasıl oluyorsun, donuyor musun yoksa aşırı konuşanlara mı dönüşüyorsun? 💙✨
Ben çok m*llasirim yaaaa Ekim ayağım dolanır normalde çok sohbet eden birisiyim
Hoşlandığın ilgi beslediğin zaman sohbetin de azalır susarsın
Öyle böyle susmam kddkdk
Neler yaparsın
Yani konuşmam ki sohbet etmem beni incelerse once bı susarım kızarırm
Bak sen sohbet edince senle işli dışlı olur diye utanırsın
Peki sanq sorayim erkek hoslaninca nasıl davranır? Veya ilgisi varsa kıza karsi
Ona ilgi gösterir onu düşünür hep ve ihtiyaçlarını karşılar maddi olarak peki siz
Hayır diyelim yüz yüze geldin tepkin ne olur bu kişiyi birden fazla görüyorsun ama
Bana yüz yüze tek çok geliyorsunuz buluşmada size tık yok
Bayılıp kalpten giderim
Pek kalpten gideni görmedim o deidğin çok aşırı aşık olman lazım
Heyecan yaparım
Heyecan yaparsın peki heyecan yapmayan Erkek sende etki yaratmaz
Ama nasıl heyecan yapsın ki tam olarak ama
Duygunun tarifi yok ya karışık
Bi soğuk bi sıcak yapar mısınız
Yo direk soğuk Neden öyle oluyor bilmiyorum ya
Soğuk mu soğuklaşıyorsun aniden
Tuhaflaşırım
Neler yaparsın tam olarak
Soğuk davranabilirim ya da utanırım söylediği şeylere gülerim
Oda iyi ama soğuk yapman iyi değil neden soğuk
İşte istemsiz oluyor
Bana soğuk yapsan benden hoşlandığını anlarım
😄
Soğuk yapıyorsunuz biz ne yapalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?