AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
karakter meselesi o biraz ya. cesaretle alakalı bıraz
Sen ne yapıyorsun mesela
ben mermi gibi kitleniyorum anlaması için.
Hımm anladım. Konuyla alakasız bir şey sorucam maço musun romantik mi?
değer verdiğim kişiye maço olamıyorum onu kırmamak için.
Hiçbirinden hoşlanmıyorum, takılmalık yaparım. Aşka yer yok.
Birini beğenmiyor musun beğendiğimde bakışmıyor musun?
Bakışsam nolcak gidip konuşmuyorum
Neden kiii
Umrumda değiller 🙂
Umrunda değillerse bakışma ama
Ve bir de para yok tip fizik yok bize kim baksın kim sevsin. Sevilmeyen birisi oldum hep.. alıştım da buna onlara muhtaç değilim
Bakmıyorum ki zaten gebersin hepsi hatta
Kızlarla bakışmayan erkek diğer erkeklerden daha değerli 😄
Hiçte değerli hissetmiyorum 🙂 tam tersi sevilmeyen bir tipim..
Sevmeyi bıraktım kafam rahat. Tek başıma ölmek istiyorum.
Of diğer insanlar kim ki zaten sevseler nolucak sevmeseler nolucak. Ama bahsettiğin gibi değilsindir bence yani abartıyorsundur dış görünüşünü mü beğenmiyorsun?
Çok sevilenler bile aldatılıyor
Bilmiyorum ki ben kendimle barışık biriyim ama sevilmedim. Hiç kız arkadaşım olmadı
Herkesin varken ben onlara bakıyorum başka bir şey yapamıyorum..
Bi fotoğrafını görebilir miyim merak ettim.
Yalnızlık kaderim 🙂
Soruyu beğeniyim gör
Tipsiz değilsin ki
Eeee niye sevilmiyorum? Ortama girsem hep dışlanan ben oluyorum? Madem tipsiz değilim? Yakışıklı olsaydım severlerdi
Tipsiz değilsin ama yakışıklı da değilsin falan demedim yanlış anlama😂 gayet düzgün dış görünüşün
Girişken değilsindir sosyal değilsindir falan
Bilmiyorum. Çevrem de yok zaten olsa açılırdım
Çok yakışıklı erkekler gördüm ama utangaç oldukları için konuşkan sosyal erkekler kadar sevgilileri olmuyordu bu biraz karakterle alakalı bir şey sadece tip maddiyat falan değil. Ama tipi birazcık düzgünse bir de durumu iyiyse kızlar bunu seçerler, çok yakışıklı olup fakir olanı seçmezler
Canları cehenneme o zaman napim başka.. sevilmiyor isem sevmem.
Sevene kapı açık sevmeyene yallahh
Yani kendini değersiz hissetme bir eksiğin yok maddiyattan dolayı istemeyecek kişi de önce kendine baksın ve takmaya da değmez bana layık değil diye düşün maddiyata bakanlar ileride aldatır zaten bence
Umrumda değiller. Kızlar için kılımı kıpırdatmicam artık. Biraz da onlar çabalasın.
Bu konuda bisey diyemem senin biliceğin iş
Ve bir de kimseyi sevmicem sevmiyomuş gibi yapcam böyle yapınca severler ancak. Üzenleri seviyorsunuz..
Seviyomuş gibi yapcam
O gerçekten öyle galiba niye öyle bilmiyorum da
Bende bilmiyorum ama öyle. Deveyi diken insanı...
Ben mesela benim dediklerimi yapıcak erkeklerle olucam diyorum ama yine gidip anlaşamadığım beni üzen erkeklere takıyorum kafayı ve unutamıyorum beni üzecek şeyler yapsalar bile mall gibi onu düşünüyorum
Malsınız çünkü. Bende onlar gibi yapcam üzücem hepinizi sevmek yok.
Hepinize umut verip kullanıp atcam bunu hak ediyorsunuz. Sevdiğim zaman bir taraflarınız kalkıyor, kalkan yerlerinizi indiricem. And içtim ki gelişim fena olucak. İntikam duygumu güçlendirdiniz..
Evet. Benim eski bir sevgilim çok maçoydu ve sinirlenince sinirini benden çıkarıp küfür eden iğrenç karakterde birisiydi ayrıldığımızda baya üzülmüştüm ne kadar canım sonra bir daha öyle biri olmicam dedi cidden kibarlaştı ama bu sefer de ben soğudum hislerim bitti😂resmen beni üzeni değerli görüyormuşum Ama eskisi kadar öyle değilim artık daha kibar erkeklerden hoşlanıyorum.
Yav he hee geç bu ayakları. Kibar oldukta noldu? Hiçbişi.. bundan sonra kalp kıran kişi olucam canlarınınız cehenneme.
Ne kadar canım yazdım KizlarSoruyor Canım’a çevirmis
Valla ne diyim sen de haklısın😄
Tamam bb
Bisey sorucam bunu cevaplar mısın sonra bb, dedim ya artık kibar erkekler ilgimi çekiyor diye ben şu an birinden hoşlanıyorum daha yeni bakışıyoruz falan baya kibar biri herkese karşı ince , beni görünce çok şapşallaşıyor ne yapıcagını bilemiyor kekeliyor falan bugün bana yüz vermedi aşırı sinirlendim ve moralim çok bozuldu resmen bana hiç bakmadı bir kere ben ona bakmıyordum o esnada ona bakmak icin kafamı çevirdim göz göze geldik sadece o zaman gördüm bana baktığını
Sence ne düşünüyor benim hakkımda. Bu açılmaya da utanır ki Of
İnşAllah bakmaz sana öyle erkekleri hak etmiyorsunuz.
Aklımı yormam bile kusura bakma. Ne halin varsa gör. Sizin böyle saçma sapan şeylerinizi dinlemekten sıkıldım. İyi geceler
Ya ben aslında tam senin dediğin kızlardan değilim tamam beni üzenden hoşlanmaya devam ettim ama ona öyle aşık falan olmamıştım hiç. hayatımda 1 kere aşık oldum o da tam benim karakterime uyan eskiden beri tanıdığım birisiydi sorumsuz hareketler yapıp beni üzdü direk ayrıldım üzenin peşinden gitmedim yani ondan sonra uzun süre kimseden hoslanamadım 2-3 sene oldu şaka gibi. o sürede Sevgili olmak isteyenleri reddettim takmadım hiç
Ben inanmıyorum hiçbirinize. Katil olucam kızlar yüzünden bir gün ama dur bakalım hayırlısı. Şiddet gösterene bayılıyorsunuz zaten
Ay yok evleneceğim kişinin beni dövmesini istemem şahsen. Hiç şiddete uğramadım, Kibar ve romantik olmalı biraz sahiplenmesi yeterli
Sence neden bakmadı bugün ya
Ne bileyim ben ya?
Ama o kadar yazdım bir tahminde bulun😂
Anlamıyorum ben aşktan falan git başkasına sor. Aşk ile ilgili hiçbir şey duymak istemiyorum
Sen de bana sorabilirsin hoşlandığın varsa
Kimseden hoşlanmıyorum.
Tamam bb konuşmak güzeldi senlee😄
He he tamam bb
Ben tipsizim boyum kısa bir kızdan hoşlanmaya hakkım yok
Saçmalama
Saçma değil gerçekleri söylüyorum
sık sık bakarım sonrada seni nereden tanıyorum daha önce karsilastikmi ya da seni birisine benzettim falan...
Bize bakmayınca bakıyoruz baya ama göz teması biraz zor oluyo
O baktığında bakamıyor musun yani heyecandan
Biz de öyle yapıyoruz😂
Bana bakmıyorken baya bi bakasım geliyor sürekli sürekli ama göz teması heyecandan dolayı zor olabilio
Aynen
Uzaktaysa bakıyorum ama yaklaşırsa bakamam😀😀
Heyecanının bakamam
Sık sık bakarım
😂
Konuşabilme ortamı yaratmaya çalışırım. ddd
Ay harika kızlar utangaç erkekleri pek sevmiyor gibi
Ama sen yine de öyle aşırı bakma yanlış anlayabilirler😄 gerçi sen biliyorsundur zaten onun ayarını
Kızların kimlerden hoşlandığını sen daha iyi bilirsin
Tabiki de ortamına göre ayarlıyorum.😂