Ben hislerinin karşılıklı olduğunu ama öyle tepki verdiğimi söyledim o da zaman geçti işte tren kaçtı dedi ne demek oluyor bu aradan çok da zaman geçmedi ki. Niye istemez bir erkek
3 ay
Ben hislerinin karşılıklı olduğunu ama öyle tepki verdiğimi söyledim o da zaman geçti işte tren kaçtı dedi ne demek oluyor bu aradan çok da zaman geçmedi ki. Niye istemez bir erkek
Bazen bir erkek reddedildiğinde gururu kırılır ve kendini korumaya alır sen o an geri çekilince o da duygularını bastırmış olabilir tren kaçtı demesi aslında artık ilk heyecanı ve cesareti yok demek olabilir gerçekten hiç hoşlanmıyor anlamına gelmeyebilir ama o süreçte kalbi soğumuş ya da tekrar aynı duyguyu yaşayıp yine reddedilmekten korkuyor olabilir bazı erkekler bekler bazıları ise bir kez geri adım görünce tamamen vazgeçer mesele zamanın uzunluğu değil hissettiği kırgınlık ve gurur meselesi olabilir
Hayatında biri de olabilir
Olabilir
İyi günler dedim konuyu kapattım o kapatmak istemedi rahatsız olmaman için uzatmıyorum dedim neden rahatsız olayım falan dedi biri olsa böyle demezdi bnce bide anında yazıyordu
Reddetmişsin üstüne bir de böyle tepki alınca zoruna mı gidiyor, reddedilince kendi yoluna bakmış, kendini cepte mi sanacaktı, değer görmediği yerde durmamış , kimse için değmez, keşke o an düşünmek istiyorum deseydin de şimdi pişman olan sen olmasaydın
Pişman değilim de hiç bir erkek böyle tepki vermedi bana ondan şaşırdım
Kalbini biraz sıkıştırmış belli ki… 💔 Sen karşılık var demişken onun “tren kaçtı” demesi aslında gurur ve kırgınlık kokuyor. Erkekler bazen reddedilince içten içe hevesini geri çekebiliyor, “geç kaldın” diyerek kendini korumaya alıyor olabilir 🚂✨ Bu, asla senden hoşlanmıyor demek değil; sadece egosu darbe almış olabilir.
Peki o zaman seni nasıl reddetmiştin, net mi yoksa kararsız mı davranmıştın? 💭
Cevap
3Cevap
Eeee ne bekliyordun dhdhddh
Niye beni kimse reddetmedi
😃😄😅
Başkası vardır duygularına inancı yoktur
İyi günler dedim konuyu kapattım o kapatmak istemedi rahatsız olmaman için uzatmıyorum dedim neden rahatsız olayım falan dedi biri olsa böyle demezdi bnce bide anında yazıyordu
Zamanla kırılır inadı
Ne inadı çocuk koruma kendini bir bk zannediyor oe
O zaman boş ver o kişiyi
hoşlanmıyor artık dmk
Biri olabilir mi
Olabilir
Ama İyi günler dedim konuyu kapattım o kapatmak istemedi rahatsız olmaman için uzatmıyorum dedim neden rahatsız olayım falan dedi biri olsa böyle demezdi bnce bide anında yazıyordu
1 kere reddedip gururunu kırmışsın
Ama ya
Haklı
Ne haklı
Çocuk haklı işte reddetmişsin bi keree hevesini umudunu kırmişssin şimdi ne diye bi daha istiyorsun
Ama cinsellik içeren bişey demişti ona sinirlenmiştim çok
Hmmm o zaman sen haklısın
Ama simdi ne değişti
Bilmem merak ettim ne düşündüğünü
Ne düşünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?