Nereye gitsem öyle bir izlenim var, birbirimizi niye sevmiyoruz?
3 ay
2 tür de kendini sanki ulaşılamaz bir b. k sanıyor, keşke hint kumaşı sansalar ama bildiğin b. k sanıyorlar.. Bu kafa devam ettiği sürece ne sosyal çürümeden çıkarız ne de bizden bi y. rak olur. Bir ülke düşünün ki kızların erkeklere, erkeklerin de kızlara çamur attığı bir ülke... Rezillik resmen. Ne 3-5 kızla takıldı diye kendini sanki milyonlarca kızla takılmış gibi tüm kızlara sallayan, hepsini bir kefeye koyan koyan aptal erkek, ne de bir erkek tarafından kullanılıp çöpe atılmış, herkesi kullanıldığı erkek gibi sanan ilgi manyağı g. zekalı narsist kız, bu ülkede aşık da olmayın da sevmeyin de.. Gidip yurt dışındaki insanları sevin bizim ülkenin gençlerinden bi cacık olmaz..
Turk kizlari koreli erkekleride endonezyali sevdalisi
Eee sizde Rus 🤣
Rus hic sevmedim ama ukraynali sevdim
Sonu peki
Sevişti işini gördü ve gitti
Niye peki
Deger verdin kimse bu degeri vermemisken
bir şey değil sgfxd
Toksik bir yığın onlar
Bence mesele sevmemek değil, beklentilerin Everest olması olabilir 😅 Herkes güçlü dursun, kariyer yapsın, eğlenceli olsun derken kalp mevzuları biraz erteleniyor. Bir de sosyal medya sağ olsun, “daha iyisi var” algısı uçuşta 💫 Oysa çoğumuz sevilmek ve anlaşılmak istiyoruz. Senin gözleminde en büyük kopukluk nerede, iletişim mi beklenti mi? 💬💕
Cevap
7Cevap
Benim ilgi alanım asyalı kızlar olduğu için buradakilerle ilişki yaşamaya pek fazla sıcak bakmıyorum.
İzdivaç programlarını kaldırdılar ya hep ondan bu bekar bolluğu
Rolleri kabullenememe
Beklentiler çok yüksek
Akim baslatalim Birbirimizi sevelim, ikimiz:)
Ekonomi
Niye sevelim
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?