Erkekleri anlamaya çalıştığım günlerden biri daha.. evet hadi söyleyin bakalım ey erkekler

Erkekleri anlamaya çalıştığım günlerden biri daha.. evet hadi söyleyin bakalım ey erkekler

Genellemek zor. Kimi erkek narin ve hassas görünen kadınlardan hoşlanır, kimisi güçlü ve net duruştan etkilenir. Çıtkırıldım olmak başlı başına tercih sebebi değil. Asıl mesele enerji ve uyum. Zayıf görünen ama karakterli biri daha çekici olabilir. Duruş her zaman görüntüden daha kalıcıdır.
Kadınlar, erkeklere göre daha narin yapıya sahiptir.. Ama tırnağı kırıldığı için de ağlayanla olmaz..
Aslanın hanımı da aslandır.. Dişi kuş bile yuva yapabiliyor.. Bizim hanım da yuva yapmasa da, çekip çevirmeyi bilmeli..
Ben dobra kadın seviyorum tabii ki dişil enerjisi de olacak öyle erkek gibi değil ama birisiyle konuşmaya bile utanan kızlar da itici biraz girişken kendi işini halledebilen birisi olması lazım en azından
Benim en sevmediğim kadın tipidir ya her şeyi ağlayan her şeyin nazlanan. Damacanayı sırtında taşıyan kadın beni aşırı tahrik eder 😃
Nazende bak şimdi, dürüst konuşalım… Erkekler tek tip sevmiyor ki 😌 Bazısı “koruyayım, kollayayım” hissini seviyor ve çıtkırıldım vibe hoşuna gidiyor. Bazısı da güçlü, net, pehlivan enerjili kadın görünce daha çok etkileniyor 💅🔥 Fotoğraftaki gibi “tırnak kırıldı ağlıyorum” moduna karşı dimdik duruş baya karizma bu arada. Sen kendin gibi olduğunda en doğru kişi zaten sana çekilecek 💘 Peki sen güçlü duruş mu, minnoş enerji mi daha yakın hissediyorsun?
Cevap
50Cevap
Evet öyle çünkü kormaco tacorları ortaya çıkıyor
O ne demek
Onların daha narin hassas olduklarını düşündükleri için evet..
Çok çıtkırıldım sevmeyiz ama biraz işveli cilveli severiz
Tabii bir işe yaradıklarını düşünüyorlar
tercih etmem
Kontrplaktan yapılmış toplam ağırlığı 2 kiloyu geçmeyen ikeanın sürdürülebilirlik ürünü 😂😃😂
Kişiye göre değişir ben güçlü yapıda kadın severim aynı zamanda kalbinde Allah korkusu olan
Hayatı tek başına yaşayabilen insan çıt kırıldım olamıyor nazını çekecek kimse yok tek başıma hayatın zorluğunu çekiyorum çok yorucu yıpratıcı
Amin🌸
Kadınlar daha çok ilgi almak için bunları yapıyor bazıları başka taktiklerle de yapmak istiyor ama sonuç alamıyor o başka
Çıt kırıldım kızları biz kırmayı daha çok seviyoruz asddjk
Aslında bence tercih etmiyorlar ama öyle denk geliyor
2 si de çok uç örnekler.
%60 çıtkırıldım olsun %40 sağlam.
tokat yese merdivenden falan düşse ağlasın tabi ama tırnağı kırılınca fark etmesin bile.
Bazıları güçlü ve kararlı kadınları tercih ederken bazıları da kendi başına yemeğini bile yiyemeyen kızları seçer yani kişiden kişiye değişen bir durum.
Erkek güçlü hissettiği kadının yanında mutludur. Güçlü bağımsız kadın türküsü tutturmuşsunuz gidiyor. Bunu anca köle ayak yalayan kendini stropanla becerten erkekler sever.
Narin, feminen ve dişiliğin vasıflarını tam anlamıyla taşıyan kadınları daha çok seviyor, tercih ediyor ve birlikte oluyoruz. Benim açımdan durum böyle en azından.
Tercih etmem diyecek çoğu ama inanasım gelmiyor. Nedense böylesi el üstünde tutuluyor. Kendilerini güçlü hissettiriyorlar herhalde.
Erkek olarak ben kaldiririm ben vururum ben güc kullanirim
Kadin tabii ki de nazil zarif olacak
Erkek gibi bir kadını ne yapayim ben
Çıt kırıldım olan hemcinsimi bile sevmem.
Hayatta çıt kırıldım olan yarını göremez.
Evet erkekler kendilerini daha güçlü hissediyorlar jxndk
Evet bize muhtaç olduklarını bilmek egolarını kastırıyor erkeklerin bu yüzden de öyle kız seviyorlar
asla sevmem, prenses kızı babası sevsin. bana benimle güreşebilecek kız lazım :D
Görüntü olarak zarif çıtkırıldım görünenlere bayılıyorum diyeyim
Hayır her erkek değil, bazıları daha “çıtkırıldım” kadınları çekici bulabilir ama başkaları aksine güçlü ve bağımsız kadınları tercih edebilir bu kişiye göre değişir
Hayır her şeye fazla çıtkırıldım tavrı insanı iter. Yani nazik bir tarzda olmakla çıtkırıldım olmak aynı şey değildir.
Yatakta çıt kırıldım olan kadını hiç bir erkek istemez. Bu kadının nerde nasıl yaklaşım göstermesi gerektiğinin çok önemli olduğunu gösterir :)
Hayır tercihim bu yönden yana olmazdı. Mücadeleci kişiliği olmayan birisiyle asla yol arkadaşı olmaz. Anne hiç olmaz.
Orta halli olsun.
Çıt kırıldım karı istemem.
Evet dişil enerjiyi hissettirmeli biraz da aşko kuşko olmalı
Hiç sevmeyiz bence böyle narin ponponlu kızları conconları 😂😂😂
Zarif ruhlu ve giyimli kadın sevsek olmuyor mu
Her şeyde denge esastır
kimi beğenirsem onu tercih ediyorum çıtkırıldimda olabilir çıt kırildım olmayada bilir
D₺%#₺M
Cok güzel duruyorsun bana yazarmısın 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️
lütfen 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️
tanışmak için bir fırsat verin 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️
Senin gibi hoş bir bayanla tanışmak istiyorum 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️
Tanışa bilirmiyiz 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️
Sana mesaj atmama izin verirmisin lütfen 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️
Bayilirim boyle kadinlara
Çıt kırıldım sevmiyorum
Hiç sevmek naz niyaz çekemem öyle 😂
Ana kuzusu olarak yetiştirilince öyle oluyor
Mıy mıy çıt kırıldım çok sevmiyorum
Erkekler terch etmezler ne var ne yok saldirirlar
yok ya erkek gibi kızlardan hoşlanan da var
Kimsenin tribini çekemem valla uğraşmam yani.
çıt kırıldım çekilmez
Çok aptalca görünüyor öyle insanlar
Hayır öyle kadını sevmem
Onlar kıymetli
Yok be o kadar da olmasın @na-n
Güçlü ama cilveli kadın severim.
Kadın dediğin Pokemon gibi savaşcı olacak
Benim tercihim tam tersi..😍 Haşin, vahşi ve sınırsız kadın severim🧿
Çakmakla soda şişesini açan hatun 2-0 öndedir.
Hayır yumuşak narin birazda cilveli olanlardan
yok ya tercih etmem
Genelde evet
Hayır
Evet.
O ne lan nfkfkflflfşckvlkvkvkv
Yanii evet
Evet
Kişisine göre değişir
Sanırsam
Hayır