Kadınlar belalı erkekleri daha mı çok seviyor?

Güne sürekli yeni bir kadın cinayeti haberiyle başlıyoruz. Ben 32 yaşında üniversite mezunu işinde gücünde ahlaklı biriyim ve hiç kız arkadaşım bile olmadı sürekli reddedildim. Kadınlar nerde bir belalı erkek varsa onlarla birlikte oluyorlar. Aslında bu cinayetleri kendileri istiyorlar. Anlam veremediğim olay neden sokaklara çıkıp ellerinde pankartlarla kadın cinayetleri bitsin diye slogan atıyorlar?

Kadınlar belalı erkekleri daha mı çok seviyor?
Cevapla