Kocamla 4 yıldır evliyiz ve asla huyu değişmiyor ve abartan benmişim gibi davranıyor. Böyle bir adam nasıl olur?

  • 4 yıllık evlilikte malum yerini sadece 1-2 kere gördüm o da kazara yoksa asla göstermiyor. Pantolonunu bile bazen yanımda değiştirmiyor. Benim için de mesele inada bindi başlarda bana müsaade et zamanla geçer belki diyordu 4 yıl oldu. Bu yaptığın beni çok kırıyor diyorum, başladık yine hep aynı kavga diyip bir de üste çıkıyor. Bıktım bu huyundan gerçekten ne yapacağımı da bilmiyorum. Zaten malum meselede de nadiren o der. Bana hatta haftada 2 kere falan diyince s*pık muamelesi yapıyor.
Kocamla 4 yıldır evliyiz ve asla huyu değişmiyor ve abartan benmişim gibi davranıyor. Böyle bir adam nasıl olur?
Cevapla