Sadece kocama nazım geçiyor. Ne yapsam bana kızmıyor. Yaşımdan mı yoksa sevdiğinden mi böyle?

Bekarken babam şimdi kocama. Bağırıp çağırıyorum bazen. Stresli ya da öfkeli olduğumda sinirimi ondan çıkarıyorum ses etmiyor. Bir keresinde istediğim şeyi getirmediği için kafasına tükenmez kalem fırlattım burnu çizildi gülümsedi tamam aşkım yarın 2 tane getiririm gönlünü alırım dedi. Geldi yanağımdan öptü. Annemi kaybettiğimde de beni 3 ay boyunca yurtdışına tatile götürüp gezdirmişti bundan 3 yıl önce. Uyurken üstümü örtüyor. Hasta olunca benimle ilgileniyor. Ben 21 yaşındayım o 33 yaşında bu sene hemşirelik fakultesinden mezun oluyorum okumama da yardimci oldu her gun okula bırakıp alıyordu.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler kurkmantoluhayri💖
Güncellemeler
+1 yıl
Beni yanlis anlamayin kötü bir insan degilim hergun 3 çesit yemek yapiyorum okumama ragmen kocamla ilgileniyorum evimi temiz tutuyorum kocam benim hem dert ortagim hem sırdasim sadece aklima takildi sordum yasimdan mi yoksa sevdiginden mi diye hemen linclediniz yahu😐
Sadece kocama nazım geçiyor. Ne yapsam bana kızmıyor. Yaşımdan mı yoksa sevdiğinden mi böyle?
Cevapla