İlişkide yaşanılan tartışmalar sizce ne kadar sağlıklıdır ve size göre bu durum bir ilişkiyi pekiştiren etkenlerden biri midir?

Erkek arkadaşımla her hafta olmazsa olmazımız tartışmalarımız. Şükür günlerce uzatmıyoruz ama bazı anlar “ Heh bu kez bitecek” kafasına girmiyor da değiliz. Sonuç olarak sanki daha da birbirimize perçinlenmiş şekilde güne başlıyoruz. 🧿Bazen ciddi anlamda kavgalar yoruyor ve bazen ise birbirimizi anlamıyoruz, burç uyumuna bakıyorum İkizler erkeği ♊️ve Akrep kadını♏️uyumsuz yazıyor 😂 Her şey bir yana anlaşmaya gönlü olan zaten her türlü hatasını kabul edip üstelemiyor, anlamaya çalışıyor. Henüz çok yeni 2 ay oldu ama böyle inişli çıkışlı bir ilişki içindeyiz. 🙂

İlişkide yaşanılan tartışmalar sizce ne kadar sağlıklıdır ve size göre bu durum bir ilişkiyi pekiştiren etkenlerden biri midir?
Cevapla