Bazen insanın hayatında biri olsun istemesi yalnız kalmaktan değil, bazı anları tek başına taşımak istememesindendir. Günün yorgunluğunu, küçük bir başarıyı, anlamsız bir kahkahayı ya da içini sıkan bir düşünceyi paylaşabilmek… Yan yana susarken bile anlaşılmak. Herkes aşkı farklı yaşar ama paylaşmak istediği şey aslında neyi aradığını da ele verir.
Hayatında biri olsun isterken en çok neyi paylaşmak istersin?
Hayatında biri olsun isterken en çok paylaşmak istediğim şey, günlük yaşamın küçük anlarıdır. Kahvenin sabah kokusu, sokakta yürürken görülen küçük detaylar, gülünç bir anın getirdiği kahkaha. Büyük olaylardan önce, sıradan anların sıcaklığı ve samimiyeti en değerli paylaşımdır. Birlikte hem sessizliği hem de sohbeti paylaşabilmek, birbirine güvenip kendin olabilmek, bir ilişkiyi anlamlı kılan şeydir. Çünkü hayatın gerçek tadı, büyük zaferlerde değil, küçük paylaşımlarda gizlidir.
Ben her şeyimi paylaşmak isterim. Gün içinde neler yaptığımı, en küçük ayrıntısına kadar anlatmak… Neye güldüm, neye üzüldüm, neye sinirlendim; Otobüste başıma ne geldi, günüm nasıl geçti… Yaşadığım her anı, kelime kelime paylaşmak isterim. Çünkü ben böyleyim;Hayatımı, hislerimi, anlarımı paylaşarak çoğaltanlardanım. Her anımı bilmesini isterim. Yorulduğumda omzuna yaslanmak, Mutlu olduğumda ona sarılmak isterim. Kısacası… Hayatı sadece yaşamak değil, onunla birlikte yaşamak isterim. ...
Ben aşkı internet üzerinden değil reel şekilde yaşamak istiyorum. Bir hayatı paylaşmak istiyorum ve aşkın sevginin hakkını vermek. ✨benim için aşk aynı yerde olmak kadar aynı yöne bakmak da aynı zamanda. Eksiklikleri yeri geldiğinde tamamlamak, beraber büyümek. 🎈
Bence insan en çok iç huzurunu paylaşmak istiyor Ayhan 🌅🤎 Günün yorgunluğunu bırakırken “ben geldim” diyebileceğin biri olsun… Büyük anlardan çok o küçük anlamsız kahkahalar, göz göze susmalar, omzuna baş koyup gevşemek var ya, asıl kıymetli olan o 🫶 Birinin yanında filtresiz olabilmek. Sen daha çok hangi anı paylaşmak isterdin, zafer mi kırılganlık mı?
Herkesin saçma bulduğu, bulduğunu düşündüğüm için kimseyle paylaşamadığın detaylar olur ya , anlatsan bir dert anlatmasan ayrı dert , hani anlatsan bile anlamayacaklarını düşündüğün. Tüm onları paylaşmak istiyorum