Kocamın duyguları ölmüş gibi davranıyor hayat enerjisi sıfır napacam?

Eve gelir hoş geldin derim ağzının kenarıyla hoş bulduk der ne bir öpme sarılma yok. Depremde evimiz yıkıldı tapu da babasının adınaydı şimdi evi bize vermiyor kafayı oraya yakmış durumda düşünüyor babasıyla konuşmaya çalıştı ama pas vermedi. Diğer kardeşlerine verecekmiş. Çalıştığı işi sevmiyor düzenli de gitmiyor bu yüzden maddi olarak da sıkıntı çekiyoruz. Gidelim başka bir şehirde yerleşelim çalışalım diyorum ona da yok diyor ne yapacağım şaşırdım gerçekten. Başkalarıyla konuşurken maskesini takıp dünyanın en gamsız adamı gibi davranıyor. Ne bir gezmeniz var ne araba alabiliyor ne bir kafa dinlemeye uzaklaşabiliyoruz. Yeni bir başlangıç yapalım herkesten uzakta sen de ben de çalışırız kızımıza bakarız diyorum bu sefer bana kızıyor

Kocamın duyguları ölmüş gibi davranıyor hayat enerjisi sıfır napacam?
Cevapla