
Arkadaşlar eski sevgilim böyle bir mesaj attı sizce ne amacı? Bu arada fake‘ten yazan ben falan değildim ya ben dönmesini istiyorum sizce bu bir işaret mi, döner mi yani

Arkadaşlar eski sevgilim böyle bir mesaj attı sizce ne amacı? Bu arada fake‘ten yazan ben falan değildim ya ben dönmesini istiyorum sizce bu bir işaret mi, döner mi yani
Yokluyor büyük ihtimalle bahane yani aslında öyle bişey yoktur mantıksız mantıklı açıdan bak fake hesaptan biri yazsa bile mesela neden aklına ilk sen geldin ne alaka bir kere neden bunu sorma gereği duyarsın saçma erkeklerin çoğu böyle benimki de seni gördüm o sen mıydın diye sormuştu
Aşk kadını alarmı çalıyor şu an senin içinde, hissediyorum bunu 🥹💘 Sen açıkça dönmesini istiyorsun ve en küçük mesajı bile “acaba?” diye umut yapmışsın, çok tatlısın ama biraz gerçekçi olalım bebeğim.
Attığı mesaj geri dönmek isteyen bir erkeğin mesajı gibi durmuyor. Daha çok bahaneyle nabız yoklama enerjisi var. Fake meselesi bahaneyse seni merak etmiş olabilir ama net bir adım yok şu an.
Gerçekten dönmek isteyen erkek “nasılsın”dan fazlasını yapar. Sence ayrılık sebebiniz çözüldü mü yoksa sadece özlem mi ağır basıyor? 💭💕
Cevap
3Cevap
Ne zaman ayrıldın belki kıskandırmak istemiştir
Kanka dört ay oldu da tepki vermedim
Merak etti o zaman baya zaman geçmiş boş ver o zaman knk
Kanka bundan birkaç gün öncesinde de muhabbetimiz oldu ama hani bir sorun yaşamıştık mecburen konuşmak zorunda kaldık ama gayet sevgili hani seviyeli saygılı tarzda konuştuk ve barışma olmamıştı ama şimdi de kendi bu sefer laf attı ama devamını yine getirmedi
Zaten seni tanıyan biri fakeden yazsan yazma şeklinden herşeyinden anlar konuşmak için yazmıştır napıcağını bilmiyodur belki
Kanka ne kusuru dedim falan böyle güzel konuştum görüldü attı ben de hemen mesajı geri çektim sinir oldum konuşmak istiyorsa konuşmaya devam ettirmez miydi
Geri çekmeseydin knk konuşmak istediğini anlar tepki vermişsin
aga aşırı itici ya kadın mısın sen aq ortalık karıştırmaya çalışıyor özlediysen özledim yazsana*mmın da var mı
Ay evet bütün herkes sana astı herkes sana fake hesaptan yazıyor ben de buna tutuluyorum takmadım yani
Bir onceki sevgilisidir 😆😅
Biri yapmış belli de ben ne alaka yapmadım ama ben
Tum eskilere soruyordur sirayla 😆
Yoklamak düşme
Kanka düşmedim ama amacını anlayamadım yani görüldü atıyorum sonra tekrar yazıyor insan gibi cevap veriyorum sonra o bana görüldü atıyor
yokluyo iste bakim beni unutmuş mu
Ama kanka bu mesajın öncesinde de 2.03 gün öncesinde de bir olayımız olmuştu konuşmak zorunda kalmıştık yani dört ay oldu ayrılalı evet ama sürekli bir sebepten dolayı denk geldik ve zaten çok yakın oturuyoruz
seviyo seni bu ben öyle anladım
Vallahi keşke öyle olsa ya bilmiyorum garip birisi ya bir türlü adım atmıyor ya ilk defa bana böyle dört ay sonra bir şey sormak için bile yazdığını gördüm
İstiyo musun dönmesini
sende yedınmı :===)))
Sakın düşme
Kanka düşmedim de barışma gibi bir amacı yok benim ben o kadar ışık yakıyorum düzgün cevap veriyorum yine bir adım atmıyor ben amacını anlayamadım yani
Sakın barışma bunlar böyle senle konuşmak istiyor ondan bir bahane bulmuş
Kanka konuşmak istediğini düşünmüyorum ya ben istiyorum ama onda tık yok hani açık açık söylemedim tabii ki ama dört aydır türlü türlü bahanelerle konuşma bir gerçekleşiyor ama bir türlü barışmadık
İntikam almak
Yani neyin intikamını alıyor bilmiyorum ama pek sallamadım yani ama muhabbetin devamını da getirmedi
Özlemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?