Erkeği cezbeden o tüyoyu buldum ve bana nasıl tekrar aşık oldu?

2 yıllık ilişki. Çok badireler atlattık gerçekten. Sevgilimle çok tartışırdık, sorunun kaynağı benim erkek mantığını bilmememdi. Sürekli mesaj atar, canlı konum ister, fotoğraf isterdim. Benden bıkmaya, mesajlarıma saatlerce bakmamaya başlamıştı.

Kendi değerimin farkına vardım. Eskisi gibi sıkboğaz etmedim. Hatta bilerek 3-4 saat mesajına bakmadım, üstten okudum. Mesajına bakmayıp Instagram'dan reels attım, hikaye paylaştım hatta.
Gittiğim yerlerde fotoğraflar çekip neredesin dediğinde o an evde olsam bile onları attım. Kudurmaya başladı.

Hatta bu bazı kızlara göre doğru karşılanmayabilir ama parasını yemeye başladım.
Önceleri bir su bile alsa sonraki hesabı ben öderdim, altta kalmazdım, yemeklere kahvaltılara giderdik, bir ben bir o öderdi şimdi yemeğim bitince arabaya geçiyorum ve o gelene kadar rujumu tazeleyip müzik seçiyorum.
Dün 10 bin TL'lik kıyafet alışverişi yaptırdım. Arada küçük kıskanma oyunları yapıyorum gururunu okşamak için.
Ve ben bütün bunları yaparken kendisi resmen hipnoz oluyor. Kilitleniyor bana. Kaşar oldum demiyorum, halen ilgiliyim, seviyorum, vakit ayırıyorum ama eskisi gibi anaç değilim.
Umarım bunları duymak isteyecek birçok kız vardır. Dene güzelim fayda göreceksin. Ben hallederim kızı olmak daha fazla sorumluluktan başka bir halt kazandırmıyor.
Erkeği cezbeden o tüyoyu buldum ve bana nasıl tekrar aşık oldu?
Cevapla