Bana ilk başta kendisi taktı aşık etti kendine gitti neden?

Biz bu çocukla arkadaşız 5 aydır bir birimizi görüyorduk konuşmuyorduk sonra bir anda konuşmaya başladık arkadaş gibi bir ara benle konuşmayı kesti durduk yere yazmamaya başladı o yazmayınca bende hiç yazmadım 2 ay önce bana tekrardan yazmaya başladı normalce konuşurken konular bir anda değişti sa*pık sa*pık şeyler yazmaya başladı beni sevdiğini falanda güzel şeylerde söyledi bana benle evlencen kaçarın yok dedi ben o böyle şeyler yazınca hoşuma gitti ama belli etmedim şimdi tekrardan yazmayı kesti ve suratıma bile bakmıyor neden ilgi verip sonra ilgiyi kesti?
Bana ilk başta kendisi taktı aşık etti kendine gitti neden?
Cevapla