"Benim ondan neyim eksik" diyen kadın mı ilişki katilidir, pinti erkek mi?

İlişkilerin bitme sebebinin en büyük başlangıçları bence bu iki karakterden oluşuyor. Hiçbir şeyi almaya tenezzül etmeyip "ne gerek var" diyen erkek, her gördüğünü isteyip "neyim eksik" diyen kadın. Asıl ilişki katili hangisidir? İlişki, erkek yorulunca mı biter, kadın sıkılınca mı?
Benim ondan neyim eksik diyen kadın mı ilişki katilidir, pinti erkek mi?
"Benim ondan neyim eksik" diyen kadın mı ilişki katilidir, pinti erkek mi?
Cevapla