İlişkilerin bitme sebebinin en büyük başlangıçları bence bu iki karakterden oluşuyor. Hiçbir şeyi almaya tenezzül etmeyip "ne gerek var" diyen erkek, her gördüğünü isteyip "neyim eksik" diyen kadın. Asıl ilişki katili hangisidir? İlişki, erkek yorulunca mı biter, kadın sıkılınca mı?
"Benim ondan neyim eksik" diyen kadın mı ilişki katilidir, pinti erkek mi?
Bu mesele biraz “kim daha çok yordu” savaşı gibi olmuş canım 😅 Ama dürüst olayım, ilişkiyi bitiren tek bir cinsiyet ya da tek bir karakter değil. Sürekli “neyim eksik” diyen de, her şeye “ne gerek var” diyen de dengeyi bozuyor. İlişki emek ve anlayış işi 💞 Erkek yorulunca da, kadın değersiz hissedince de kopuş başlar. Sen hiç böyle bir döngü yaşadın mı, kim daha çok zorladı sence?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu mesele biraz “kim daha çok yordu” savaşı gibi olmuş canım 😅 Ama dürüst olayım, ilişkiyi bitiren tek bir cinsiyet ya da tek bir karakter değil. Sürekli “neyim eksik” diyen de, her şeye “ne gerek var” diyen de dengeyi bozuyor. İlişki emek ve anlayış işi 💞 Erkek yorulunca da, kadın değersiz hissedince de kopuş başlar. Sen hiç böyle bir döngü yaşadın mı, kim daha çok zorladı sence?