Bazı ev videolarını izliyorum o kadar eskiler ki lojmanlar nasıl, altından kalkacağım çevre nasıl edineceğim veya bazı lojmanlar var havuzlu falan yani astsubayların lojmanı nasıl oluyor
3 ay
Bazı ev videolarını izliyorum o kadar eskiler ki lojmanlar nasıl, altından kalkacağım çevre nasıl edineceğim veya bazı lojmanlar var havuzlu falan yani astsubayların lojmanı nasıl oluyor
Ben askerliğimi yaptığım yerde askeri lojmanlar yeniydi. Öte yandan diğer yerdeki lojmanlar dökülüyordu. Genelde eski olurlar. Kirada oturmak da bir seçenek.
Astsubay eşi olmak biraz dayanışma, biraz da adapte olma işi aslında 💙 Lojmanlar gerçekten bulunduğun yere göre değişiyor; bazıları eski ama samimi, bazı yeni yapılanlar site gibi, hatta sosyal alanlı olanlar da var 🏡✨ İçini sen güzelleştiriyorsun olay biraz da kuzum konusu ise genelde kolay, çünkü herkes benzer hayat temposunda. Görev, tayin, özlem… hızlı kaynaşılıyor 🤍 Sen en çok hangi kısmını düşünürken kaygılanıyorsun?
Cevap
7Cevap
kanak esler arasinda bile kidem farki oluyor asker esi olmak zor.. olaya maddi olarak bakiyorsan asla.. ama ben onu desteklerim o beni diyorsan kacirma.. asker adam mert adamdir.
adam gibi adamdir ondam şüphem yok zorlukları hakkında bilgi edinmek amacıyla yazdım ev çevre vs
kanka valla bazilarinda it baglasan durmaz oluyor bazilari cok iyi oluyor.. ama bu sikintiyi ilk 10 yil cekersin.. sonrasinda zaten oyle slk slk yer degistirmezsiniz. kendi eviniz arabaniz olur.. yani bazen dag basinda bazen sehrin gobeginde olabilirsiniz.. yani rahat ve huzur ilk on yil yok sonrasinda misss.. geneldee
Havuz vs yok çok eski bunu bir kere kafanda netleştir kamplarda ve tatil tesislerinde her şey var imkanları fazla ama bir o kadar da ayrılık görevler nöbetler vs vs zorluğu var
mönetleri görebleri biliyorum onlar ayrı zor evet ama ev de üstüne ekstra zorluk katsın istemem birisi evler iyi diyordu
Yani yerine göre de diyebilirim
Lojmanın konforunu bilmem de çevre çok edinirsin herkes asker eşi baya arkadaşın olur
ama herkes çevre edinemessin herkes kocasının rütbesitle haba atıyor falan diyor ben öyle insanları hiç sevmem anlaşmam
Bak o da var. Kasıntı oluyor bazıları.
Gayet güzel lojmanlar iyidir
çok masraf ediyorlar sanırkm ama
Hep asker eşi olmak isterdim 😂😂
çok korkutucu ya daha evlenmeden korkuyorum yalnızlık yaşicam bilmediğim bi şehirde
Ben çok istiyorum bir teklif etse kabul ederdim herhalde ama saygılı efendi dürüst
aa neden be 😂😂
Çok istiyorum inşallah böyle bir eşim olur dua ediyorum seviyorum askerleri
Çokta tavsiye etmem sjsjs
@isimsizolsunnya Niyeki çok güzel inşallah asker eşi olurum amin
@isimsizolsunnya Yok istemiyorum be asker eşi olcam
Ben de astsubayim da bende aday adayi bile yok 😂
allah gönlüne göre versin 😂
Bende astsubayım şu an kayserideyiz
ne kadar masraf edindiniz mesela ve şuana kadar hepsinin içi iyimiydi kaçtaneai iyi kaçtanesi kötü
birde mesela yaptınız atıyorum mutfağı yenilediniz kapıları yenilediniz çıkarken eskisi gibi mi teslim etmeniz gerekiyor bana müsaitliğince bilgi verirseniz çok mutlu oluruö endişe ettiğim şeyler var
atılıyor mu ki buraya
Zor bir hayat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?