Eski sevgiliye doğum günü mesajı atıp silince ne yazılır, nasıl toparlanır?

Of kendimi tutamadım ergen gibi 00'da doğum günü mesajı gönderdim sonra pişman oldum geri çektim ama görmüş soru işareti attı iyice bok ettim ya yazmış bir şey yazdın sildin falan ne diyeyim nasıl toparlayayım

Güncellemeler
4 ay
https://hizliresim.com/noiuxby

Böyle yazdımm 🥲
Eski sevgiliye doğum günü mesajı atıp silince ne yazılır, nasıl toparlanır?
Cevapla