Sevgilim hem suçlu hem güçlü deyimine uyuyor. Siz olsaniz ne yaparsınız?

Bana vakit ayırmıyordu hep mesaiye kalıyordu ya da başka işleri çıkıyordu. Bazen ayda bir bazen iki haftada bir buluşabiliyorduk. Güya evlenme teklif edecekti yüzük bakıyordu ama sonra ses seda çıkmadı. Yine buluşmayı erteledi bende haklı olarak tepki gösterdim. Sen beni sevdiğine eminmisin böyle aşk olmaz diye yazdım. Aradı açmadım. bir kaç saat sonra aradım bu bana nasıl kızdı bağırıyo falan sen şimdiden böylesin evlenince beni ne hale sokarsın dedi bitti dedi. Tamam dedim kapattım. Normalde kavgalarımızdan sonra o arardı aramadı. Bende 2 hafta sonra yazdım ama yine beni suçladı yine tartıştık. Sonra sevgililer gününde mesaj atmış çiçek resmi göndermiş ex aşkım demiş! Ex aşk eski aşk ölü aşk demek. Bende çiçek değil de çiçek resmi mi gönderiyorsun dedim. Yine tartıştık. Hep beni hatalı görüyo. En son yine dayanamadım küslüğü bitirmek için yazdım ama çok havalandı ben hatalarımı anlayacakmışım bir daha hiç yapmayacakmışım dırdır ediyomuşum onu değiştirmeye çalışmayacakmışım beklentim olmayacakmış falan filan. Seviyosam seviyorum diyecekmişim özledinmi demeyecekmişim özledim diyecekmişim... vs yine kavga ettik yine barışmadık.
aslında çevremde bir çok erkek bana çıkma teklif ediyor. Hayalimdeki kızsın diyorlar. Ama ben sadece ondan hoşlanıyorum. Çok kızgınım ne yapmalıyım?
Sevgilim hem suçlu hem güçlü deyimine uyuyor. Siz olsaniz ne yaparsınız?
Cevapla