6 yıllık erkek kankamla evlenme sözümüz var ama ona aşık değilim, evlenmeli miyim?

6 yıllık erkek kankam var. Onunla zamanında, ben 20 o 23 yaşına geldiğinde sap olursak beraber evleniriz sözü verdik. Eskiden herkes böyle sözler veriyordu, biz de eksik kalmadık. O yaşlara geldik ve hayatımdaki her şeyi düzene soktum, evlilik düşünüyorum. Biriyle konuştuğumda evlilik odaklı konuşuyorum. İşim var, sosyal hayatım iyi, ailemle aram iyi, psikolojim düzeldi.

Erkek kankam, kankam diye demiyorum ama iyi biri, olgun, anlayışlı, kalp kırdığı gibi gönül almasını bilen, saygılı, nerede ne konuşacağını nasıl davranacağını bilen, işi gücü yerinde, dindar biri. Bazen diyorum ki acaba mı… çünkü tam istediğim kriterlere sahip, belki ondan iyisini bulamam. Ama aynı zamanda ona aşkla bakamıyorum, kardeşten öte göremiyorum. Sizce ne yapayım? Ben ona bir adım gitsem o bana bin adım koşar diyor herkes

6 yıllık erkek kankamla evlenme sözümüz var ama ona aşık değilim, evlenmeli miyim?
Cevapla