6 yıllık erkek kankam var. Onunla zamanında, ben 20 o 23 yaşına geldiğinde sap olursak beraber evleniriz sözü verdik. Eskiden herkes böyle sözler veriyordu, biz de eksik kalmadık. O yaşlara geldik ve hayatımdaki her şeyi düzene soktum, evlilik düşünüyorum. Biriyle konuştuğumda evlilik odaklı konuşuyorum. İşim var, sosyal hayatım iyi, ailemle aram iyi, psikolojim düzeldi.
Erkek kankam, kankam diye demiyorum ama iyi biri, olgun, anlayışlı, kalp kırdığı gibi gönül almasını bilen, saygılı, nerede ne konuşacağını nasıl davranacağını bilen, işi gücü yerinde, dindar biri. Bazen diyorum ki acaba mı… çünkü tam istediğim kriterlere sahip, belki ondan iyisini bulamam. Ama aynı zamanda ona aşkla bakamıyorum, kardeşten öte göremiyorum. Sizce ne yapayım? Ben ona bir adım gitsem o bana bin adım koşar diyor herkes
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer