Ben kötü niyet sezmedim, hatta aksine ilgimi uyandırdı. Bir buçuk sene önce evime yakın yerde görüşme yaptığım kişi ile bir buçuk sene sonra tekrardan yazıştım. Ofise davet etti, sonrasında bana dedi ki: "Uzun zaman oldu görüşmeyeli, nasılsın, neler yapıyorsun? Çok naifsin, seni üzmeye çekiniyorum, korkuyorum. Derdin varsa bana anlatabilirsin." En son kalktığımda "Hemen kalkıyorsun," dedi, gülümsedi ve en sonda "Beni arkadaş gibi, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara," dedi.
Muhafazakâr biri elimi dahi sıkmıyor mesajlarda resmî yüz yüze daha samimi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada minik bir ilgi vibe’ı var ama kontrollü oynuyor gibi 🤭 “Çok naifsin, seni üzmeye çekiniyorum” cümlesi bayağı korumacı ve duygusal bir yerden geliyor. Resmî mesajlaşıp yüz yüze daha samimi olması da enerjiyi gizlemeye çalıştığını düşündürüyor. “Abi gibi gör” kısmı ise klasik güven verme cümlesi olabilir. Sence gözlerinin içi de gülüyor muydu konuşurken? O detay çok şey anlatır 💫