30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum, bu adamın konuşma tarzı sizce masum mu yoksa ilgisi mi var?

Ben kötü niyet sezmedim, hatta aksine ilgimi uyandırdı. Bir buçuk sene önce evime yakın yerde görüşme yaptığım kişi ile bir buçuk sene sonra tekrardan yazıştım. Ofise davet etti, sonrasında bana dedi ki: "Uzun zaman oldu görüşmeyeli, nasılsın, neler yapıyorsun? Çok naifsin, seni üzmeye çekiniyorum, korkuyorum. Derdin varsa bana anlatabilirsin." En son kalktığımda "Hemen kalkıyorsun," dedi, gülümsedi ve en sonda "Beni arkadaş gibi, abi gibi gör, ne zaman neye ihtiyacın olursa ara," dedi.

Muhafazakâr biri elimi dahi sıkmıyor mesajlarda resmî yüz yüze daha samimi

30 yaş ve üzeri erkeklere soruyorum, bu adamın konuşma tarzı sizce masum mu yoksa ilgisi mi var?
Cevapla