

Tiksiniyorum erkeklerden her geçen gün biraz daha ☺️


Tiksiniyorum erkeklerden her geçen gün biraz daha ☺️
Erkeklerin kriterleri olması çok komik
Ahahhahahhhahahha
Eic
😀👏🏻👏🏻
Canım sen bayağı dolmuş gibisin, hissini anlıyorum ama şunu söyleyeyim; erkeklerin tek bir “sevdiği” ya da “sevmediği” tip yok 🙃 Herkesin zevki farklı. Kimi koyu saçlı doğal güzelliği beğenir, kimi açık tenli renkli gözlü tarzı… Bu tamamen kişisel çekim meselesi 💫 Sen kendini hangi enerjide iyi hissediyorsan en çekici hâlin o zaten.
Bu aralar seni erkeklerden soğutan tam olarak ne oldu, anlatmak ister misin? 💌
Cevap
13Cevap
Üstteki daha güzel ama karakterimi, huyunu, suyunu da bilmek gerek. Görsellik sevmek için yeterli değil
Üstteki hiç de fena değil bence ortalamanın bayağı üzerinde çok güzel kız
Yalan
Değil ama sevmezsiniz pek
Buda erkek edebiyatı 😀 alışığız kankaaa aynen 👍🏻😀
Güle güle kank
arkadaşım sende sarışın kıvanç gibi erkek gelse esmer erkeğe şans vermezsin bile bazen diğeri daha estetik ve güzel duruyor
Kıvanç hiç sevmem arkadaşım
kıvanç gibi sarışınlara göz alışık değil çekinik olan sarışınlık mavi göz çoğunlukla kadınlarda çıkar. Bizim ülkedeki sarışın kadın sayısı doğal sarışın tabi saysan erkeklerin çok üstünde ve daha yumuşak hatlarımız olduğu için otomatik olarak güzel oluyorlar erkeğin sarısın olsa bile yakısıklı olma şansı düşüyor. Az olduğu için aşinalığımız yok. Fazla olsalar onlar daha erkeksi gelir
Hiccv alakası yok sarı erkekten hoşlanmam
Üstteki tabii ki de daha Güzel. Güzellik kavramı kişiye zamana ve her şeye göre değişiyor
Üstteki de çok güzel kız saçmalama ikisini de alırım ben
Kumral, badem gözler, orantısal yüz hattı, ince dudak..
Eee
Kanka ins bulursun
Ne diyon yaa
İnşş...
2 numara aynı anime karakteri gibi
1 numara tercihim dir
Buna nasıl karar verdin peki?
Etrafımda kizlar var esmerler hep yalnız.
Bende esmerim beni de seven hiç olmadı.
Gerçi ben çirkinim o da var.
Ben üstteki gibi seviyorum bu tür şeyler göreceli
Dogru
1 numara her zaman tercihim olur
... dedi yalnız kovboy...
Yalnizsan , açsan, her şeyi isterin
Hiç alakası yok sarışın sevmiyorum hele çakma sarışın hiç sevmiyorum
Esmer seven erkeklerde var.
En sevmediği kim :d
Ustteki
Tabi tabj
Yukarıdaki iuimis
Heeee tabi
Hepsi şeker hepsi
Heeee
Neden
Alakası yok
Esmer iyidir bence
Ikiside çok güzel
Abartma canim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar