Hovarda
Aklı beş karış havada
Yüzeysel, bağdan uzak
Popüler
Herkes tarafından kabul gören ve parlatılan
Hafif
Esmer
Ağır başlı
Popüler olmayan
çok parlamayan
herkes tarafından kabul görmeyen
Derin, yüzeysel olmayan
Aklı selim
Hanımefendi
Bu özelliklerin tersini düşünün. Hah işte o en sevdikleri tip. 😁 Taptıkları tip.
sevdikleri tipe ekleme yapmak istiyorum
Gözler lens
Saçlar çıt çıt kaynak vs
Platin sarısı
Rimelden birbirine yapışmış uzun kirpikler
Dudak kenarında hızma
Dudak botoks
Altında dar hatları belli eden leopar desenli sidikli tayt
popiş kocaman
Küfürlü konuşan ortamda bağıra çağıra gülen lakayıt
Ahhahahahhahaa
Aynen nn nn
Bide laubali 😁😁 cilve yapan ortamın içinde bariz şekilde
Ağzında ses çıkara çıkara sakız çiğnemezse olmaz eksik kalır zaten artı olarak bir elinde de sigara olacak
Bide doğal güzeller var herkesin sevdiği ve taptığı.
Herkes büyülenir onlardan.
Renkli gözlü olurlar.
Onu bilmiyorum ben 😂
😁😁😁
Biraz kırılmışlık ve sitem hissi var sözlerinde 😌 Ama “erkekler şu tipi sever” gibi genellemeler çoğu zaman hayal kırıklığından doğuyor. Sen derin, ağırbaşlı ve aklı selim bir kadınsan, bu bazılarına sıkıcı değil; aksine güven veren ve uzun vadede aranan bir özellik olabilir 💫 Herkesin ilgisini çekmemek değersizlik değil, seçici olmak demektir. Sen kendini küçümseme, doğru insan zaten o dengeyi fark eder 😉
Cevap
4Cevap
ergen olanı sevmem
Bu özellikler de sensin sanırım
Olsam nolacak
İlla bir şey olması mi gerek
Her erkek aynı değildir
Çoğu böyle
Kaçını tanıdın
Çoğu. Sevgili olmama gerek yok.
İyi de dünyada 4 milyar erkek var ortalama Türkiye de 40 milyon civarı çogu dediğin nedir
Hüfff amma uzattın ya
Gerçek ama laf olsun diye konuşma
Yahu sevmezsinis begenmezsiniz gercek bu.
Siz hafif kadın seviyosunuz.
Hayatın yüzeyinden bakan seviyorsunuz.
Bide sorsak eğitimli, entelektüel kadın beğenirsiniz. O kadınlar derin olurlar yalnız. Bunu atliyosunuz çelişkili isteklerinizi var.
Git elini yüzünü yıka kendine gel artık
İşiniz gücünüz palavra
Hayda şimdi de yalancı olduk doktor var tanıdıgım
Hep yalanciydin.
Beni de tanıdın yani müthiş
Hepiniz aynisiniz işte. Popüler olanı, kabul edilmiş olanı seversiniz. Hep kolay olanı yani.
Açık yazabilsem yanlış olduğunu ıspatlarım ama neyse
Kim en çok seviliyor onu seversiniz. Ulan o zaten seviliyor, senin sevgine ihtiyacı yok.
Asıl sevgiye ihtiyacı olanı görmezden gelirsiniz.
Hepinizin yaptığı bu.
Bayilirsiniz acı cekmeye sürünmeye.
Bunu "aşkı için mücadele" diye çokkk canım sacmasapan bir yerden düşünürsünüz
Belli darbe yemişsin
Beni kimse sevmediki.
Görünmezim ben.
En büyük yanlışın bu işte takip ettim yazabildiğim de ya da yazarsan konuşacagız
Görünmez olmasam erkekler benimle konuşmaya çalışırdı.
Zaman her şeyin ilacı
Değil.
Takip et sende
Ettim
Tamam mesaj atabildiğimde yazacagım
At
Olmuyor yeniyim ya atabilirsen sen at
Yok atamadim.
Neyse boş ver
Sonra bakarız
tamam :(
Tabi efendim
Büyür
Öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?