Sevdiğiniz insanın size bunu hissettirmesi aslında onu kazanamadığınızın ve çoktan kaybettiğinizin bir göstergesi değil midir? Kaybetme korkusu insanı toksikleştirir. Duygusal olarak yıpratır. Sitem edersin. Kendini anlatmak için uğraşırsın. Onu memnun etmek için uğraşırsın. O orada değildir ama. Ruhen ve ya bedenen, fark etmiyor. Bak o korku hissini almışsın, kötülük mü yapman gerekiyor? Kötülük yapan seviyor diyebilir miyiz? Hayır. Bir yerde artık kaybettiğini kabullenirsin. Hüzünlü bir geçiş dönemi bak. Kaybederken bile iyi olmayı bırakmayın.
Kaybetme korkusu insanı normalde yapmayacağı şeylere itebilir; daha çok fedakârlık yapar, daha çok alttan alır, hatta bazen kendini küçültür. Ama “her şeyi” yaptırması sağlıklı bir sevgi değil, bağımlılığa yaklaşan bir korku halidir. Çünkü sevgi büyütür, korku daraltır; sevgi dengelidir, korku kontrol etmeye ya da kontrol edilmeye sürükler. Birini kaybetmemek için kendinden vazgeçiyorsan, aslında yavaş yavaş zaten kayboluyorsundur. Gerçek bağ, kalmak isteyenin özgürce kaldığı yerdir; korkuyla tutulan ilişki değil.
Ben zaten sevdiğim insanları kaybetmemek için elimden geleni yaparım ama bu her şeyi yapabileceğim anlamına gelmiyor Çünkü yapmam gerekenleri zaten yapıyorum buna rağmen olmuyorsa yapacak başka hiçbir şeyim olmaz...
Kaybetme korkusu değil kölelik olur o. Herşeyi yapan birini ne isterim, ne de biri için her şeyi yaparım. Sınırları olmayan birinin kendine saygısı yoktur.
IMrLonely, sevdiğini kaybetme korkusu insanın kalbine ciddi anlamda panik yükler 💔 O an “yeter ki gitme” moduna girip normalde yapmayacağın şeyleri yapabilirsin. Ama aşk, kendini yere atıp değerini sıfırlamak demek değil. Sevgi fedakârlık ister ama özsaygıyı ezmek değil 🥺 Gerçekten kalmak isteyen biri, sen takla atmadan da kalır. Sen şu an korkudan mı savaşıyorsun, yoksa gerçekten değer mi görmüyorsun? 💭✨
Herşeyi yaptıramaz elbet fakat normalde yapmayacağın susmayacağın alttan almayacağın göz yummayacağın şeyler vardır ve sen bi bakmışsın sırf onun için tüm bunlara katlanmışsın
@CevapSahibi o da doğru ama insanlar öyle buna değer olarak çıkmıyor zamanla birbirilerinin mantiklarini kabul edip degisiyolar ben de TANİSTİGİNİZDA açıkçası robot gibi bı kadindim onun dudağından dokulucek iki söze yakarım da yasatirim da. Mühim olan onun mutluluğu ve onun yüzünden değer bictigim herşeyin mutluluğu bu da zamanla oldu ben böyle birisi değildim o da mesela aşırı inatçı ve ve herşeye karşı istemsiz birisiydi birbirimizden TANİSTİGİNİZDA çok farklı değildik ve bu uyuşmazlık istenilmiycek derecede her şey beraberce genişletildi ve birbirimizi tanıştıran dostumuza da. Köru körüne bağlıyız bu yüzden kavga ediyorduk o kadar değerli ki bizi birbirimizi sevelim istedi bu o kadar uzun ki çok değer verdiğim birini bir başkası sevemez gözüyle bakan kisilerdik biz her şey. Beraber konudilunca mantık kurunca değişti
Aynen dümdüz foto kadına tapıyor bu mu dümdüz hem de çıplak bi kadına bu evrende Allah dışında kimseye tapılmaz zerre kadar imanınız inancınız yok bari inananlara saygısızlık yapmayın
"Her şeyi yapar mısınız" diye sorulan soruda nasıl bir fotoğraf atmam lazımdı nene? Gülen insanları mı atmam lazımdı? Ötede oyna, sana değil Allah'a hesap veririm.
aynen aynen dünyadaki bütün dinler yanlış bir tek 8 yaşında kızla evlenen arapların dini doğru sen de evlenseydin ya genç yaşında 60 yaşında arapla sünnettir hahaha
Birini kaybetme korkusuyla yaşanılmaz. Yanlış bir şey varsa iyi bir yuva için elbette düzeltilmeli ama kaybederim, gider düşüncesiyle olmamalı , veya böyle yapmazsan giderim, kalmam diyenler gitsinler zaten, onlarla mutlu olunmaz.