Ben olgun erkeklerden hoşlanıyorum ama yaşını kabullenmem için çok yakışıklı olması lazım garip mi bu?

Normalde kendinden bu kadar büyük olan erkeklerle evlenen kadınlara mal deyip geçiyorum çünkü tipsiz erkeklerle evleniyorlar yaşını kabullenmem için fiziği iyi ve yakışıklı olması lazım beyaz saç sakal olgun yüz çok güzel duruyor hoşuma gidiyor
Ben olgun erkeklerden hoşlanıyorum ama yaşını kabullenmem için çok yakışıklı olması lazım garip mi bu?
Cevapla