Kocam yaşlanmaya başladığı için 20 yaşındaki genç oğlanı seçtim, sizce de iyi seçim değil mi?

Ben 30 yaşındayım, kocam da 30 yaşında. Kocam kelleşmeye başladı, göbek saldı, kıllarını almıyor, kişisel bakımına özen göstermiyor, yüzü kırıştı. Yüzüne botoks yap parasını ben vereceğim diyorum, kabul etmiyor. Ben de 20 yaşında bir oğlanla tanıştım. Oğlan yakışıklı, genç ve 20 yaşında. Sonuçta adamlar erken yaşlanıyor öyle değil mi. Taze ve çıtır her zaman rağbet görür. Kocamla anlaştık boşanıyoruz. O 20 yaşındaki oğlanla evleneceğim. Sizce de gelecek için iyi bir yatırım değil mi?
Kocam yaşlanmaya başladığı için 20 yaşındaki genç oğlanı seçtim, sizce de iyi seçim değil mi?
Cevapla