Uzun süreli bir ilişkinizin olduğu insanla ayrıldıktan birkaç yıl sonra karşılaşsanız ne hisseder ne düşünürdünüz?

Uzun süreli bir ilişkinizin olduğu insanla ayrıldıktan birkaç yıl sonra karşılaşsanız ne hisseder ne düşünürdünüz?
Cevapla