Evlenip yıllar sonra eski sevgilinizle karşılaşsanız ne hissederdiniz?

Oğlum 1. Sınıfa başladı bugün kaynaşma pikniği vardı çocuklardan birinin babasının eski sevgilim olduğunu ögrendim ikimizinde eşleri yanımızdaydı tanıştık ama hiç konuşmadık ara ara bana baktığını gördüm gözlerini kaçırdı 10 sene sonra ilk defa gördüm iletişimimiz yoktu garip hissetmem normal mi?

Evlenip yıllar sonra eski sevgilinizle karşılaşsanız ne hissederdiniz?
Cevapla