Sevgilim aşırı kıskanç ve kısıtlayıcı, ilişkiyi bitirmeden bu kafa yapısı nasıl değişir?

Ben her konuda rahat bir insanım onu kısıtlamıyorum ve kıskanç birisi de değilim üst düzey bir şey olmadığı sürece ama o benim aksime kıskanç daha doğrusu kendisi kıskanç olduğunu söylüyor ama ben kısıtlamanın üstünü kıskançlık olarak kapattığını düşünüyorum içten içe ve aşırı kuruntu yapıyor beni çıldırtıyor resmen sonra kızınca ben suçlu oluyorum sıkıntılı ya neyse sürekli tartışıyoruz çünkü zıt kutuplardayız aslında başta böyle değildi hatta şu ankinden çok çok farklı bir kişiliğe sahipti yani tam benim istediğim erkek karakteriydi ama şu an asla öyle değil ve zaman ilerledikçe sürekli yeni takıntılar edinmeye başladı mesela kıyafetlerim gibi ben aşırı açık giyinen bir insan değilim nerede ne giyeceğimi de bilirim açık olmamasına rağmen sürekli problem çıkarıyor sosyal medya için de aynı şey geçerli tabii ki benim için çok büyük bir red flag tüm bunlar fakat birbirimize değer veriyoruz ama ne yaparsak yapalım o kafa yapısını değiştirmediği sürece huzurlu bir ilişki kuramayacağız ben böyle düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz veya ne deneyebilirim tavsiye vs açığım döv derseniz döverim kfdjnfjdwgjr

Sevgilim aşırı kıskanç ve kısıtlayıcı, ilişkiyi bitirmeden bu kafa yapısı nasıl değişir?
Cevapla