Sadece merak ettiğim için soruyorum lütfen konuyu bilen cevap verebilir mi?

Öncelikle saygı çerçevesinde konuşalım sonuçta kimse kimseyi tanımıyo yargılamandan sorumu sorup cevap almak istiyorum şimdiden teşekkür ederim.😊Neyse konuyu çok derine taşımadan özet geçmeye çalışıcam, benim ciddi bir ilişkim vardı 1 yıllık ama çocuk beni istemiyordu başta ben fazlasıyla olsun diye uğraştım sonuçta ilk ciddimdi hayatıma girecek ilk insandı ben de bırakmak istemedim açıkçası resmen çocuğu kıvama getirmem 6 7 ayımı aldı kısmen sonrasında çocuk ne medeni ne de olgun hani derler ya abaza He abaza tipti kendisi her ne kadar da parlak mont giymese de😂 neyse bu çok çocuk hareketlere sahip olduğu için kendimi artık sevgilisi değil annesi zannediyordum ve bir zamandan sonra aşkım sevgiye sevgim bağımlılığa dönmüştü ne ayrılmak istiyordum ne de böyle bir konumda devam etmek. Düşünsenize çocukla kavga ediyoruz kavga konusu basit bir şey bile olsa çocuğa ben yazana kadar cevap gelmiyordu ve çocuğun bildiğimiz elindeydim bir anahtar misali 😔 ben de artık kendimi toparladım dedim böyle ilişki yürümez neyse son zamanlara yakın çocuk ilgiye başladı ama ilişki hala kurtulmuyor ben yorulmuşum o ise daha yeni ilgi vermeye başlıyo koskoca 8 9 ay az değil bir çocuğu büyütmek ve biz bununla yalnız bile kalamıyorduk neden mi bir tane kardeşim dediği çocuk var her dışarı çıktığımız zaman bu da geliyo benim eve bırakana kadar o da yanımızda ben de en son dayanamadım bir erkek değil iki erkek bakıyorum sanki yorulmuşum zaten zihinden ama bırakamıyorum çünkü korkuyordum aşka tekrardan küserim kimseye daha onun gibi bakamam diye o da neyse artık. Ben de dedim ki olmuyo zorlamayalım ama zor yazıyorum bunları tabii o da işte bir iki yok dedi ama yine ne sorumluluk üstlenmek var ne de hani üstüne düşmek var sonra işte tamam sen kafana koymuşsun lafına geldi heh dedim tamam. 2 gün sonra barışmak istedi ben de zar zor şans verdim bir umuttur yaşamak diye sonrasında yine aslında yorgun olduğum için ilişkiyi kaldıramadığımı fark ettim ve yine aradan 2 hafta sonra bitirmek zorunda kaldım
Sadece merak ettiğim için soruyorum lütfen konuyu bilen cevap verebilir mi?
Cevapla