Yks hakkinda bir şey sormak istiyorum , anlayan eden varsa beni şu konuda aydınlatabilir mi ,?

Ya birader ben meslek lisesi mezunuyum , zaten ders falanda dinlemezdim arka, sıralarda bira ya da uyku ilacı içer yatardım. Bu sene dümenden tyt girdim ,980 bin yaptim. İşin ciddiyetini şimdi anlıyorum aq, şimdi matematikten özel ders almaya başladım ama ne ortaokul ne lise temelim olduğu için berbat gidiyorum , ama düzelir herhalde düzenli alırsam. Şimdi konuya giriyorum , benim hayvanlara aşırı ilgim var veterinerlik fakültesi kazanmak istiyorum. Ama oda sayisaldan 230 bin falan istiyor en düşük.
Ailem diyor git hukuk oku. Onlarda 60 binden aşşağı değil , napcagimi şaşırdım obp de 56 zaten baya düşük. Bu sene baya çalışırsam bunları kazanma şansım var mı? şu an günde 3 saat falan çalışıyorum ortalama. Sizce kaç saate çıkartmalıyım, ve en önemlisi sayısal 200 binmi daha kolay olur sizce yoksa EA 60 binmi. Dalga geçmeyin la yardımcı olun. Her türlü tavsiyeyede açığım. Teşekkürler
Yks hakkinda bir şey sormak istiyorum , anlayan eden varsa beni şu konuda aydınlatabilir mi ,?
Cevapla