Ya birader ben meslek lisesi mezunuyum , zaten ders falanda dinlemezdim arka, sıralarda bira ya da uyku ilacı içer yatardım. Bu sene dümenden tyt girdim ,980 bin yaptim. İşin ciddiyetini şimdi anlıyorum aq, şimdi matematikten özel ders almaya başladım ama ne ortaokul ne lise temelim olduğu için berbat gidiyorum , ama düzelir herhalde düzenli alırsam. Şimdi konuya giriyorum , benim hayvanlara aşırı ilgim var veterinerlik fakültesi kazanmak istiyorum. Ama oda sayisaldan 230 bin falan istiyor en düşük.
Ailem diyor git hukuk oku. Onlarda 60 binden aşşağı değil , napcagimi şaşırdım obp de 56 zaten baya düşük. Bu sene baya çalışırsam bunları kazanma şansım var mı? şu an günde 3 saat falan çalışıyorum ortalama. Sizce kaç saate çıkartmalıyım, ve en önemlisi sayısal 200 binmi daha kolay olur sizce yoksa EA 60 binmi. Dalga geçmeyin la yardımcı olun. Her türlü tavsiyeyede açığım. Teşekkürler
Ailem diyor git hukuk oku. Onlarda 60 binden aşşağı değil , napcagimi şaşırdım obp de 56 zaten baya düşük. Bu sene baya çalışırsam bunları kazanma şansım var mı? şu an günde 3 saat falan çalışıyorum ortalama. Sizce kaç saate çıkartmalıyım, ve en önemlisi sayısal 200 binmi daha kolay olur sizce yoksa EA 60 binmi. Dalga geçmeyin la yardımcı olun. Her türlü tavsiyeyede açığım. Teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı