Erkeğiniz mutfakta yanınızda olmalı mı olmamalı mı?
➡️Ben istemem ayak altında erkek falan diyen kız çıkacak mı diye sordum bu soruyu😃

Erkeğiniz mutfakta yanınızda olmalı mı olmamalı mı?
➡️Ben istemem ayak altında erkek falan diyen kız çıkacak mı diye sordum bu soruyu😃

Yemek yapıp kenara çekilen de makbul değildir, sadece bulaşıklara bakatım diyen de.
Evet ben mutfaktayken birinin içeri girmesinden hoşlanmam ama bu eşimin iş yapmayacağı anlamına gelmez. Her leyi yapıp bana güzel bir sürpriz yapabilir. Tabi hep her işi o yapsın demiyorum ama bazen beraber yaparız. Bazen de yalnız o ya da ben yaparız. Kadın dediğinle başlayan cümlelerle yetişmiş herkes ben en uzak dursun zaten
Unutkanboy bak şimdi… kızların gözünde makbul olan tek bir şey var: ortaklaşa mutfak romantizmi 😌💞 Yemek yapan erkek ekstra karizma, çünkü emek + beceri combo! Ama yemeği yapıp bulaşığı bırakıyorsan puan kırarım tatlım 😂 Fotoğraftaki gibi yanında olup doğraman, karıştırman, paylaşman bence en güzeli. Ayak altında değil, kalp hizasında olmalısın 💘 Sen hangisini daha iyi yapıyorsun peki, şeflik mi temizlik mi? 🍝✨
Cevap
1Cevap
parası olan
Beraber uyum içinde, mutlu bir şekilde, muhabbetle ikisi de beraber yapılabilir.
Yani olması gereken o ama bazı kadınlar ayak altında erkek istemiyorum diyor
Erkeğin durumuna ve eşler arası uyuma bağlı bu. Erkek yardımdan çok dağınıklık yapıp iş çıkarıyorsa ondan derler onu. Onun dışında uyum hoşgörü varsa, birbirlerine müdahale etmeden beraber yapıyorlarsa gayet de güzel olur
Yemeği been yaparım ama toplamaya ve bulaşığa yardım etmesi harika olur. En sonki ilişkimden bunu talep ettim diye bırakıldım hiç şakam yok.
beceriksiz birine denk gelmişsin şans yok sende 😊
Hem parası yoktu ama istekleri faciaydı. Olmazdı zaten.
Yok artık senden ev arabamı istiyordu 😳
Yoo hiç öyle taleplerim de olmadı.
Onun sizden böyle talepleri mi oldu diye yazdım
Bekliyordu diyelim
Ben onun iki katı kazanıyorum
Anlaşıldı iyi yapmışsınız ayrılmayı hak etmiş
Yemek yapıp mutfağı toplayan kişi
Size hiçbir iş bırakmayan herşeyi yapan kişi yani😊
Evet arkasını toplasın çocuk değil sonuçta
Öyle tabi👍
Bulaşık yıkasın
Yemek yapamıyorsa bari bulaşık yıkasın diyorsun ya da ben yemek yapmada iyiyim bana ayakaltında karışmasın bulaşık yıkasın diyorsunuz sanırım 😊
👍😊
İkiside iyi
İkisinide yapan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?