Benden 14 yaş büyük, abla dediğim iş arkadaşıma aşık oldum, açılmalı mıyım?

Kendisiyle yatılı bir işte tanıştık ben 24 yaşındayım o 38 yaşında.

Aynı departmanda olmamız sonucu aramızdaki samimiyet hızlı gelişti ama yeni olduğum ve bir ilişkisi olup olmadığını bilmediğim için başladığım ilk 3-4 gün abla demek gibi bir gaflete düştüm. Lojmanlarımız yakındı her sabah belirlediğimiz yerde buluşup beraber işe gidiyorduk mesai bitiminde de bu durum aynı şekilde devam ediyordu hatta her akşam olmasa da 2 günde bir beraber bazen çay kahve bazen alkol bazen yemek eşliğinde vakit geçiriyorduk. İlk başlarda bir duygu beslemiyordum aklımın ucundan dahi geçmezdi ama buraya hepsini yazamayacak kadar çok paylaşımımız oldu birbirimize karşı (özellikle onun daha fazla). Ancak şöyle bir sorun vardı laf arasında bana "kardeşim, kardeşimsin" diye hitap ediyordu.

Gel zaman git zaman işteki sebeplerden dolayı ocak ayının başında işten ayrıldı. Artık mesafenin de araya girmesiyle unutmaya başlamam gerektiğini düşünüyordum dedim çok da hayal kurmaya gerek yok en başta abla demicektim o bana bakmaz zaten diye falan, ama o günden sonra tam aksine daha sık görüşmeye başladık hattâ günlük bir rutin haline geldi her gün en az yarım saat telefonla konuşuyoruz çoğunlukla da ilk yazan arayan o oluyor. Hal böyleyken bana kardeşim diyen kadının bana flörtöz anlamda yeşil ışık yakmayıp benimle bu kadar derin bağlar kurması mantığıma yatmıyor. Çünkü bi kan bağımız yok ve haliyle hislerim değişti. Kasım 2025 ten bu yana tanışıyoruz kendisiyle. Sizce gönlüm olduğunu söylemeli miyim yoksa gittiği yere kadar böyle mi gitmeli?

Benden 14 yaş büyük, abla dediğim iş arkadaşıma aşık oldum, açılmalı mıyım?
Cevapla