Arkadaşlar ben iki senedir aynı şirkette çalışıyorum. Girdiğim günden beridir de aynı ekipte olduğum bi iş arkadaşım var. Kendisi 37 yaşında bekar hiç yaşını göstermiyor. işe ilk başladığımda bana yürüyor gibiydi ama o zamanlar sevgilim vardı diye sürekli abi diyordum ona. Sevgilimden ayrıldım aradan bi sene geçti hala aynı ekipteyiz ama İş dışında hiç görüşmeyiz. Bi ay önce doğum günümdü yanıma geldi hediyesini verdi. Keşke yaşın biraz büyük olsaydı evlenirdik dedi herkesin içinde güldük ettik. o konu orada kapandı.
Geçen akşam iş çıkışı arkadaşlarla bir eğlenceye gittik. O da kendi arkadaşlarıyla o mekandaymış. Yanına uğradım ayıp olmasın diye biraz masasında durdum. Müzikle beraber dans ettik elimi tuttu masaya dönerken de beni kolunun altına aldı. Masadakiler yanlış anlamasın diye dönerken ona abi dedim yine. Aradan bi saat geçti bu sefer o benim masama uğradı benim arkadaşlarıma selam vermek için yine dans etmeye başladık sarmaş dolaş ama kafası hafif güzel olduğu için bu sefer hareketleri daha samimiydi. Ben kendimi feri çekmeye çalıştım. Yanağımdan belli belirsiz bi öpücük aldı. Gecenin sonuna doğru da romantik bi müzik çalmaya başladı elimi tuttu sahneye götürüp dans etti benimle beraber. Gece de arabalara dönerken çok fazla tedirgin oluyorsun ama aramızda çok yaş var insanlar kötü düşünemez sen benim kardeşimden bile küçüksün dedi. Biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü gece boyunca çok tatlı gelmişti gözüme. Oluru var mı bilmiyorum ama çok fazla olsun istiyorum napmam gerekiyor
ek bilgi olarak da sürekli birbirimizden bağımsız insanlar bizi yakıştırıyordu denesene konuşsana diye ama ben ona hiç o gözle bakmıyordum şimdi ben o gözle bakıyorum ama o gözle bakmıyor bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Aşk değil takıntıdır uzak durun
Sana kardeşimden küçüksün diyerek manipüle ediyo sen kendin ona birşeyler hissediyor gibi düşünüceksin kanma bak çok yaş var aranızda olmazzz gençsin diye bi de demiş yaşın büyük olsa evlenirdim yılana bakk
Kanka davul bile dengi dengine şimdi iyisinde arada jenerasyon farkı var uzun vadede sıkıntı yaşarsın.
yaşlarınız ergen yaşı değil ikiniz de yetişkinsiniz bence birbirinize ilginiz varsa 13 yaş sorun olmaz
Bende kendimden 10 yaş büyük biriyle konuşuyorum aradaki yaş farkı cidden kafama takılıyo
Benim için de önemliydi ama kafalarımızın da uyuşacağını düşünüyorum
Şekil A1: 😂😂
https://images. app. goo. gl/j46ZxsQZ9zEnf1vt6
Olay fb ilişkisine gider mi
Kaçan kovalanır hesabı gidiyor ozaman sizin şey 😅
Wattpad hikayesi gibi 😄
Yaş farkı çok ya çocuk seni istemez kayıp ettin
fazla bir fark değil