Benden 13 yaş büyük iş arkadaşıma aşık oldum, ne yapacağım?

Arkadaşlar ben iki senedir aynı şirkette çalışıyorum. Girdiğim günden beridir de aynı ekipte olduğum bi iş arkadaşım var. Kendisi 37 yaşında bekar hiç yaşını göstermiyor. işe ilk başladığımda bana yürüyor gibiydi ama o zamanlar sevgilim vardı diye sürekli abi diyordum ona. Sevgilimden ayrıldım aradan bi sene geçti hala aynı ekipteyiz ama İş dışında hiç görüşmeyiz. Bi ay önce doğum günümdü yanıma geldi hediyesini verdi. Keşke yaşın biraz büyük olsaydı evlenirdik dedi herkesin içinde güldük ettik. o konu orada kapandı.
Geçen akşam iş çıkışı arkadaşlarla bir eğlenceye gittik. O da kendi arkadaşlarıyla o mekandaymış. Yanına uğradım ayıp olmasın diye biraz masasında durdum. Müzikle beraber dans ettik elimi tuttu masaya dönerken de beni kolunun altına aldı. Masadakiler yanlış anlamasın diye dönerken ona abi dedim yine. Aradan bi saat geçti bu sefer o benim masama uğradı benim arkadaşlarıma selam vermek için yine dans etmeye başladık sarmaş dolaş ama kafası hafif güzel olduğu için bu sefer hareketleri daha samimiydi. Ben kendimi feri çekmeye çalıştım. Yanağımdan belli belirsiz bi öpücük aldı. Gecenin sonuna doğru da romantik bi müzik çalmaya başladı elimi tuttu sahneye götürüp dans etti benimle beraber. Gece de arabalara dönerken çok fazla tedirgin oluyorsun ama aramızda çok yaş var insanlar kötü düşünemez sen benim kardeşimden bile küçüksün dedi. Biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü gece boyunca çok tatlı gelmişti gözüme. Oluru var mı bilmiyorum ama çok fazla olsun istiyorum napmam gerekiyor

ek bilgi olarak da sürekli birbirimizden bağımsız insanlar bizi yakıştırıyordu denesene konuşsana diye ama ben ona hiç o gözle bakmıyordum şimdi ben o gözle bakıyorum ama o gözle bakmıyor bilmiyorum

Benden 13 yaş büyük iş arkadaşıma aşık oldum, ne yapacağım?
Cevapla