4 yıllık evliyiz ve başlarda çok güven sorunu yaşadım. Eşim hala telefonunu gizler. Sevgiliyken gizlemeyen adam evlenip bir şeyler göreli herşeyi benden gizler oldu. Ben artık saldım naparsa yapsın modundayım ama son günlerde bi aydınlanma yaşıyorum. Artık ona bakınca sevgi de saygı da hissetmiyorum. Ev arkadaşı gibi görür oldum. Sonra ilk aşkım geldi aklıma. İletişim yok şimdiden söylemek istedim!!
Hiç bir şeyini gizlemeyen dünyaları önüme seren, bana tapan kişi. Aile farklılıkları yüzünden ayrılığa giden ilişkim. Ve şu an bu ilişkiyi bu hisleri özlediğim için utanıyorum ama eşimin okzlüğü beni bir hüsrana sürükledi. Sevilmeyi güvenmeyi ve sahiplenmeyi özledim.
İçimi dökmek istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer