Evliliğin hata olduğunu ne zaman anladınız, sevgi ve saygı bitince ne yaptınız?

4 yıllık evliyiz ve başlarda çok güven sorunu yaşadım. Eşim hala telefonunu gizler. Sevgiliyken gizlemeyen adam evlenip bir şeyler göreli herşeyi benden gizler oldu. Ben artık saldım naparsa yapsın modundayım ama son günlerde bi aydınlanma yaşıyorum. Artık ona bakınca sevgi de saygı da hissetmiyorum. Ev arkadaşı gibi görür oldum. Sonra ilk aşkım geldi aklıma. İletişim yok şimdiden söylemek istedim!!

Hiç bir şeyini gizlemeyen dünyaları önüme seren, bana tapan kişi. Aile farklılıkları yüzünden ayrılığa giden ilişkim. Ve şu an bu ilişkiyi bu hisleri özlediğim için utanıyorum ama eşimin okzlüğü beni bir hüsrana sürükledi. Sevilmeyi güvenmeyi ve sahiplenmeyi özledim.

İçimi dökmek istedim.

Evliliğin hata olduğunu ne zaman anladınız, sevgi ve saygı bitince ne yaptınız?
Cevapla