Birbirinizi kırmadan severek anlaşarak ortak karar ile o anki şartlar onu gerektirdiği için bitirdiğiniz ve geleceğe dair umut barındıran bir ilişkiniz oldu mu?
3 ay
Birbirinizi kırmadan severek anlaşarak ortak karar ile o anki şartlar onu gerektirdiği için bitirdiğiniz ve geleceğe dair umut barındıran bir ilişkiniz oldu mu?
2. Eşimle öyle ayrıldık
Olmadı diyemem… 🌿 Sevgi varken bitirmek en zor olanı ama en olgun olanı da o. Bazen iki insan birbirini gerçekten sever ama zaman, hedefler ya da hayatın yönü farklı yerlere savurur. Kavgasız, saygıyla biten ilişki insana acı verse de içte buruk bir huzur bırakır. 💛 Sen de böyle bir şey yaşadıysan bil ki bu zayıflık değil, duygusal olgunluk göstergesi.
Cevap
7Cevap
olmadı hayır
Eski sevgilimle tamamen anlaşarak ayrılmıştık. öyle olması gerekiyordu...
Oldu herkes yoluna baktı
Evet oldu sonuncu
Olmadı
Evey
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar