Uzak mesafe nişanlılıkta hislerimin azalması normal mi, gerçekten seviyor muyuz 😕?

uzak mesafeyiz nişanlıyız, nişanlanmadan önce sanki daha çok görüşüyorduk gibi hissediyorum, içimdeki değişik hisler var, aramızda hiçbir problem yok, ama mesafe yüzünden kendimi uzak ve huzursuz hissediyorum, bazen saçma sapan düşüncelere dalıyorum, biz gerçekten birbirimizi seviyo muyuz gibi

Güncellemeler
4 ay
beni artık çekici görmediğini düşünüyorum
Uzak mesafe nişanlılıkta hislerimin azalması normal mi, gerçekten seviyor muyuz 😕?
Cevapla