Hayatına insanlar girer ve çıkar ama bazıları vardır ki ayrılsanız bile ardından kötü bir söz edemezsin. Sevgili, dost ya da arkadaş fark etmez; onunla ilgili hatırladığın şeyler hep iyi kalır. Bazı insanlar hayatından çıksa da içindeki yerini kaybetmez.
Böyle insanlar bence hayatın bize sürpriz hediyesi gibi 😌✨ Benim de oldu, beraberken nefes aldığımı daha çok hissettiğim biri… Şu an hayatımda değil ama aklıma geldiğinde kalbim yumuşuyor, hiç kötü anmıyorum. Bazı insanlar gerçekten iz bırakıyor, sahiplenmiyoruz ama unutmuyoruz 💫 Senin hayatında da böyle biri vardı mı, hâlâ aklına düştüğü oluyor mu? 💭💕
En İyi Cevaplar