Hayatınıza insanlar girer ve çıkar ama bazı insanlar vardır ki çıksa dahi onun hakkında kötü bir şey söyleyemez ve düşünemezsin sevgili dost arkadaş her ne ise onu hep iyi hatırlamak istersin.
Seni tanımak bana cennetti dedikleriniz var mı?
Seni tanımak benim cennetimdi dediğiniz var mı hayatınızda?
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Tabi ki oldu.. En başta annem benim cennetim.. Bir insan dünyaya gelirken annesi ona koruyucu melek olarak bahşediliyor, buna kesinlikle katlıyorum.. Anne gibi kimse sevemiyor insanı.. Kardeşim var hayatımda iyi ki oldu dediğim ve eksikliğini hissedersem kahrolacağım.. Her anında her acısında, her düşüşünde tutup çeken anne.. Sonrasında ise bir kaç dostum var ki iyi ki tanımışım diyorum.. İnsan ne kadar yalnızlığı sevse de, mutlaka bir yerde destek ve sevgi istiyor.. Keyifli geceler..