5 yıldır sevgilim yok, eski ilişki travması yüzünden kimseye yaklaşamıyorum bu normal mi?

Evet yaklaşık olarak 5 yıldır hiç sevgilim olmadı. En son ilişkim yüzünden ikili ilişkilere içerledim ve yalnızlığı seçtim, ama son zamanlarda artık bu dayanılmaz bir hale gelmeye başladı. Sadece aşık olmak değil, anlaşılmak, bana yardım edecek ve gerçekten seveceğim birisi olsun istiyorum çünkü fazla bağlanıyorum. Utangaç veya çekingen değilim sadece her ihtimali hesaplayan birisiyim ve reddedilmekten değilde son ilişkimde yaşadığım şeyleri bir daha yaşamaktan korkuyorum. Sizce bu kötü bir şey mi ve düzeltilmesi gereken bir durum mu?

5 yıldır sevgilim yok, eski ilişki travması yüzünden kimseye yaklaşamıyorum bu normal mi?
Cevapla