Mesela nasıl o kişiyle evlenmeye karar verirsiniz? " Ben bununla evlenirim yaa" lafını size ne dedirtir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Evlenme kararı heyecanla değil, zamanla netleşiyor bence. İlk baktığım şey karakter; zor bir durumda nasıl davranıyor, sorumluluk alıyor mu, sözünün arkasında duruyor mu. Saygı çok önemli, tartışırken bile sınırını koruyabiliyor mu diye bakarım. Hayata bakışımız benziyor mu, kriz anında kaçıyor mu yoksa yanında mı kalıyor, bunlar belirleyici. Bir de yanında kendim gibi olabiliyor muyum, rol yapmadan. Eş olur mu sorusunun cevabı aslında huzurda saklı; yanında sakin kalabiliyorsam, güven hissediyorsam, o ihtimal güçleniyor.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)4 ayÖncelikle tc numarasını istiyorum. zaten vermezse büyük ihitimalle bir suça karışmıştır. Polis şubeye gidiyorum. Bakalım bu velet kim? Suçlu mu? Sabıkalı mı? daha önce göz altına girmiş mi? Bu velet ne ayak? Önce bunu araşıtırıyorum knka, ailesini araştırmam hemde hiç umrumda olmaz. sonuçta ailesiyle evlenmeyeceksin. Bence en önemli şey güvenilir insan olmasıdır. Gerisini faso, fiso knka. Bu çocuk çöpçü bile olsa helal paranın, alın terinin ne oldugunu biliyorsa sorun olmaz. anlatabildim mi ? Umarım anlamışsındır. Çöpcü olsa alın teri varsa sana hayatta kötü bir şey gelmez. Ama şimdi hakim olsa kanlı parasının aile'de bile faydası olmaz. Haydan gelen huya gider knka
111 Yorumla
Cevap sahibi4 ayBurada güvendigin ve inandıgın insan dogru kişidir. İnsan yanında heyecanlandıgı kişi dogru kişi degildir. Güvende hissettigi dogru kişidir
Cevap sahibi4 ayNerden bildigimi sormayın
- 4 ay
milletin tcsiyle polise gidiyorsun polis de o kişi hakkında bilgi veriyor ha atıyorsun gibi geldi ama
Cevap sahibi4 ay@MarlenaLuna e devletten adli sicile bakmayı bilmiyorsan , polis karakoluna git o baksın. Gbt hiç baktırmadın mı? Yolda polis seni hiç çevirmedi mi polis çevirmesine hiç denk gelmedin mi? Mk
Cevap sahibi4 ayKvkk mvk boş iş sen gidip karakola düzgün bir şekilde anlatırsan gayette yardımcı oluyorlar.
Cevap sahibi4 ayYani önceden öyleydi şimdi e devlette adli sicil , eski eş kaydı , ve karıştıgı mahkemelere baktırabiliyorsun. Sen nerenin cahilisin dünyadan haberin yok.
Cevap sahibi4 ayYa yaşın çok küçük ya da gerçekten bilmiyorsun.
- 4 ay
Birinin tcsiyle polise gidip başka birinin sicil kaydını öğrenemezsin
Cevap sahibi4 ay@MarlenaLuna Gayette ögrenirsin önceden insanlar böyle ögreniyordu. Şimdi zamn degişti. E devletten gider bakarsın.
- 4 ay
Uydurma yasak bu. Kimsenin sicil kaydını öğrenemezsin emniyetten. Eğer polis bunu seninle paylaşıyorsa suç işliyor demektir.
4 ayBen evlilik kararını sadece aşka bakarak vermem. Aşk önemli ama tek başına yetmez. Öncelikle karakterine bakarım; zor zamanlarda nasıl davranıyor, tartışınca kırıcı mı yoksa çözüm arayan biri mi? Çünkü evlilik sadece güzel günleri değil, zor günleri de birlikte göğüslemek demek.
Güven ve saygı benim için en temel kriter. İçim rahat mı, yanında kendim gibi miyim, fikirlerime değer veriyor mu? Bunlar çok önemli. Ayrıca hayata bakışımızın, gelecek planlarımızın ve temel değerlerimizin uyumlu olması gerekiyor.
Onunla bir ömür aynı evde yaşayabileceğimi, suskunlukta bile huzur bulabileceğimi hissediyorsam işte o zaman ‘ben bununla evlenirim’ derim.
02 Yorumla
Soran4 ayYa çok güzel🥺 Allah sana böyle birini nasip etsin
4 ayBunu bir anda anlamak mümkün değil misal sen nasıl biri olduğunu sorarsın o sana en iyi şekilde anlatmaya çalışır ben böyleyim şöyleyim senin içinde geçerli aynı şey ama öyle olmuyorki yaşaman gerek başka türlü çok zor ama biraz onunla dolaş gez fikir edin bir şey demeden izle konuşma tarzı davranış şeklini her şeyi izle , mesela trafikte araba sürerken nasıl sinirli birimi küfür ediyor mu sağa sola , insanlar hakkında dedikodusu var mı , niyeti nasıl hepsine bak çünkü bu kişi senle hayatını birleştirecek
04 Yorumla
Soran4 ayEvet , zaten herkes kendini en iyi şekilde anlatıyor. Zaman geçirip tanımak mühim olan. Fakat insanlar yeni tanıştıkları insanların yanında daha nazik oluyor. Gerçek kişiliği birkaç ay sonra belli olmaya başlıyor.
- 4 ay
Evet o yüzden dedim bak bakalım diğer insanlara karşı nasıl diye onlara kötü olan ilerde sana da aynı olur
Soran4 ayYa evlendikten sonra aldatırsa
- 4 ay
Bu ihtimal üzerinden gidersen çok yıpranırsın , ayrıca karakteri düzgün biri aldatmaz yeterki eş yani sen onu elinde tutmayı bil
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
4 ay
Beni “ben bununla evlenirim” noktasına getiren şey tek kelimeyle huzur 💫 Yanındayken kasmıyorsam, kendim olabiliyorsam, tartışsak bile saygı çizgisi asla aşılmıyorsa, hayata bakışımız, değerlerimiz ve gelecek planlarımız benziyorsa o iş olur diyorum 😌 Bir de zor zamanlarda nasıl davrandığı çok kritik, orada gerçek yüz çıkıyor. Senin için en vazgeçilmez kriter ne olurdu, ilk neye bakarsın? 💍✨
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
49Cevap
Gizli Üye(30-35)4 ayBen önce karakterine bakıyorum ağırbaşlılık sadık ve anlayışlı olması güvenilir olması saygılı ve kültürlü olmasına bakarım en önemlisi Allah korkusu malda mülkte çok gözü olmayacak bunlara bakıyorum bunları sağlandıktan sonra bu kişi benim evimin hanımı olmaya layık evlenmeliyim diyorum
Genelde kız ve kısmet konularında çok şansız bir insanım yani bu yaşıma kadar sevilmedim sevgilim olmadı vs
Sonra kızların da beklentileri çok yüksek oluyor hani boylu poslu yakışıklı değilsen maddiyata bakılıyor oda yoksa geçmiş olsun artık öyle bir hal aldı ki beni beğenen birinin çıkması halinde şükredeceğim
Kızlarında beklentilerinin bir nebze azaltması gerektiğini düşünüyorum sadece maddiyat ve tip odaklı beğeniyorlar kimse kalp güzelliğine güvenilirliğine bakmıyor
Aile vesilesi ile tanıştırıldım kız geldi yedi içti konuştuk ondan sonra ailesine demiş elektrik alamadım konulması çok sıkıcıydı ısınamadım saçları seyrek boyu kısa fiziğini beğenmedim demiş inan ki konuştuğum kızın yüz güzelliği yoktu fiziği çok zayıftı ve boyu benden kısaydı ama her hali ile kabul ederdim ben ama o sadece tip odaklı ve maddiyat odaklıydı araban var mı evin var mı tatile nerelere gidiyorsun ya da balayı için nereye gitmek isterdin bu kadar altın istiyor bizimkiler işte benim arkadaşım evlendi pariste evlilik teklifi aldı eşi doktor altına araba çekti vs vs başka bir cümle ağzından çıkmadı
Tamam ben açta açıkta bırakmam ama villada da yaşatamam bunu kabul ediyorum yani anlayacağın kızlar evlilik için beklentileri çok ama çok yüksek
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
4 ayŞu an açık ve net söyleyeyim mi lafım kimseyi Hedef almak değil kimseye şahsi olarak bir şey yapmak değil ama şu an evlenecek ne erkek var ne de kadın var artık beyin jenerasyonu Maalesef ki çok farklı yerlere Ben çalışıyor ve Eskiden olan olaylarla şimdi Hiç alakası bile yok
01 Yorumla
Soran4 ayBen de bu yüzden evlilikten çekiniyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
4 ayBu gidişle olmaz diye düşünüyorum ama tabiki iyi insan olmasına bakıyorum biraz tatlı bana benzeyecek beni tamamlıcak sevdiğine sadık Allah korkusu olan vicdanlı merhametli empati kurabilen saygılı anlayışlı sabırlı dürüst iyi ailede yetişmiş kötü alışkanlıkları olmayan kendini bilen
02 Yorumla
Soran4 ayCanım en önemlisi sadakat benim de için ama öyle biri mümkün mü
- 4 ay
Dua edelim mümkün olsun
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Dürüst, sadık, anlayışlı, merhametli, iyi kalpli biri olması lazım.
Kafalarımız ve düşüncelerimiz uyumlu olmalı. Sohbetlerimiz hiç bitmemeli, doyum olmamalı, birlikte çok güzel vakit geçirmeliyiz.
Empati duygusu olmalı. Bir şey yaparken eşim ne hisseder diye düşünmeli ona göre hareket etmeli.
Bol ilgi, sevgi, aşkta varsa işte evleneceğim kadın derim😅01 Yorumla
Soran4 ayTabii ki iletişim çok önemli onunla bir ömür geöirmeye niyetleniyorsun
4 ayErkekleri anlamak çok zor evlenene kadar iyi rol yapıyorlar. Çok iyi dediklerin bile kötü çıkıyor o yüzden o işleri bıraktım. Karpuz seçme konusunda daha iyiyim. Renk desenleri genişse vurunca tok ses geliyorsa o karpuz hem tatlı hemde gök değildir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
4 ayHenüz 'işte bununla ömür geçiririm' diyerek evlendiğim biri olmadığı için bir şey diyemeyeceğim. Ayrıca bunu diyerek evlenip 5 yılı devirmemiş kimsenin bu sorudaki yorumunu umursamayı mantıklı bulmuyorum.
12 Yorumla
Soran4 ayZaman geçince değşiyor mu diyorsun
- 4 ay
Bu soruda evlilik kararını verip yıllar sonra bile kararını sürdürmemiş kişilerin düşüncesine bakmak mantıksız.
Gizli Üye(36-45)4 ayAklı hür fikri hür ve vicdanı hür olan
Hiçbir kimsenin etkisi (Ailesi ve kızlar konseyi dahil) ve baskısı altında kalmadan kendi rızası ile karar verebilen,
Beni kurtuluş bileti olarak görmeyen,
" Yoksan da olur, ama hayat seninle daha güzel" diyebilecek biri...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Kafa yapına uygunsa, güvenmişsen o güveni sana veriyorsa, huyunda husunda sıkıntı yoksa, hem fiziksel hem manevi olarak gözünde onaylıyorsan, düşünceleri zihniyeti her şeyi kaliteliyse sınavdan geçiyor.
049 Yorumla
Soran4 ayAşık olman şart mı
- 4 ay
Hayır değil. Aşk yaşlarını çoktan geçtik. Ama birini sevip onunla ömür boyu yetinmeyi biliriz mesela. Kara sevda gibi aşık olup tutunmak zorunda değiliz, sadece sevmek varlığına alışmak ve hayatımızın merkezine o insanı alıp artık başkalarından medet ummamak gerekir. Toplumda suanki sorun bu. İnsanlar hayatının merkezine birini kalıcı olarak alamıyorlar, doymak bilmeyen duygusal boşluğuna her hafta her ay yeni birilerini çıkarıp ekliyorlar.
Soran4 ayEvet bunun sebebi ne acaba 🤔 insanlar neden tek bir kişiyle kalamıyor? Biriyle konuşmaya başlıyorsun diyelim her şey çok güzel giderken pat diye uzaklaşmaya soğuk yapmaya başlıyor 🤔 sonra sorun bizde mi diye düşünüyoruz
- 4 ay
İnsanlar edepsizleşti. Sorun sizde falan değil. Kadın erkek farketmeksizin hayatının merkezine birini kalıcı olarak alamayan insan çok fazla arttı. Çünkü ciddi ilişki düşünmenin hem özgürlüğe hem de hayatı maddi manevi mahvedeceğine inanıyorlar. İlişki evet kumar gibidir ya kazanırsın ya kaybedersin ama zaten bel altı muhabbeti yapan ya da öfke sorunu olan güven problemi olan birini hayatında istemezsin, aynı şekil güven sağlayamayan flörtöz belirsiz davranışları olan hayatının merkezine birini alamayan bir kızla da kimse sevgili olmak istemez. Tamamen kişilik karakter meselesi. O kocasıyla boşanmış olana da bakma sakın. Millet kocasıyla anlaşamıyor sonra da evlilik kötü aynen. Belki sen çok iyi bir evlilik yaşayacaksın yani milletin aklına da çok inanma.
Soran4 aySiz evli misiniz
- 4 ay
Evli değilim
- 4 ay
Evli olsam burayı kapatırım
Soran4 ayyaşınız kaç
- 4 ay
27 ye giriyorum hazirands
Soran4 ayO saatte neden uyanıktın
- 4 ay
İşteydim şimdi yeni uyandım
Soran4 aySaat kaçta işin
- 4 ay
Akşam 6 sabah 8
Soran4 ayOlgun düşünceli birisin
- 4 ay
Bende yengeç burcuyum.
Soran4 ayBiz yengeç burçları öyleyiz sanırım
Soran4 ayYengeç erkekleri evcimen mi
- 4 ay
Evet evcimen. Ama güvenim yok kimseye.
- 4 ay
Yani birine kolay kolay güvenmem. Kısıtlamayı baskılamayı hiç sevmem. Güven derken biraz tanışma olmalı çiftler birbirini tanımalı huyu husu falan nedir ne değildir misal. Ben astroloji uzmanıyım bu arada. İnsanları çok iyi bilebiliyorum.
Soran4 ayKıskanç mısın? Ve astroloji uzmanı mı süper yaa😅😅
- 4 ay
Yani kıskancım da karşımdaki insanı baskılamam nereye gittin naptın wp de kimle çevrimiçisin falan bunlar ergence şeyler bana göre. Karşımdakine güvenmezsem zaten ilişki yapmam. Evet astrolojim çok iyi, yükselenini ay burcunu biliyor musun?
Soran4 aySöylemesem olur mu😅😅
- 4 ay
Niye ki
Soran4 ayBilmem korktum nedense
- 4 ay
Büyü mü yapcam sanki
Soran4 ayNe yapıcaksın peki😅
Soran4 ayAnaliz mi
- 4 ay
Evet analiz. Benim yükselenim ikizler ay burcum yay
Soran4 ayBenim yükselenim yay ama ay burcum ikizler 😅 ne kadar benziyoruz
- 4 ay
Oha 😄 karakter olarak evet benzerliğimiz var. Şöyle söyleyim, 25 yaşından sonra daha sohbeti muhabbeti seven biri olacaksın. Ama yükselenin yay olduğu için sinir öfke ani patlamaların olabiliyor. Ayrıca evlilikten de uzaklaşabiliyorsun çünkü hayatının merkezine birini almak çok riskli olarak bakıyorsun bende öyle. Güvensizlik var bizde
Soran4 ayBunları söylemiştim zaten 😁 başka şeyler söyle
- 4 ay
Spora ilgin olacaktır, özgürlükçü kendine karışılmasını asla sevmeyen birisin ve zor aşık olan zor güvenen zor seven birisin. Sohbeti muhabbeti samimiyeti seven ama herkesle de samimi olmayan, belli başlı kişilerle sevdiği anlaştığı mantıklı bulduğu kişilerle sohbet eden anlaşan birisin. Akıllısın uyanıksın hep mantıklı düşünen ve mantık çerçevesinde hareket eden birisin. Bazen duygusal ama %70 mantık çerçevesinden bakan birisin. Maddi güvence senin için çok önemli. Ev araba olması, erkeğinin yatırım yapması boş durmaması yatirimci ve kafasının paraya çalışması senin için önemli. Gezmeyi tatilleri bazen tek başına mangal yakmak tek başına durmak, bazen de şehir dışında uzak yollarda yolculuk yapmayı seviyorsun. Yabancı kültürleri müzeleri kültürel yerleri gezmeyi seviyorsun.
Soran4 ayMantık dışında doğru😅
- 4 ay
Duygusal mısın cidden?
Soran4 ayYani duygularımla daha çok hareket ediyorum. İçimde hangi duygu varsa o duyguyu dışarıya olduğu gibi yansıtıyorum. Ne hissediyorsam öyle davranıyorum. Duygularımı içimde yaşayamıyorum.
- 4 ay
Duygularını içinde yaşaman için bazı müzikleri tercih ederim. Gün batımını seversin. Gün batımında duygusallıklar yaşamayı seversin. Özellikle tatilde veya şehir dışı yolculuklarında gün batarken sapsarı bulutlar varsa.
Soran4 ayHerkes sever günbatımını
- 4 ay
Herkes sevmez :) Sinirlenince öfke kontrolü yapman zor olur. İnsanları hiç sevmeyebilirsin, kalabalık toplulukta durmayı da sevmeyebilirsin. Sürekli sevme sevilme isteklerin var ama bunlardan kaçıyorsun bazen risk almamak için.
Soran4 ayYeter artık beni tanıma
Soran4 ay😂
- 4 ay
Benle aynısın merak etme ben neysem sende osun
- 4 ay
Bu anlattıklarımın hepsi bende de var zaten. Aynıyız ✨
Soran4 ayKorkmaya başladım😅
- 4 ay
Korkmana gerek yok bu astroloji. Ve kendimle aynı bir kızla konuşmak çok ilginç. Resmen ikizimsin. Çok garip değil mi işte astroloji böyle bir şey.
Soran4 ayÇok benzeyince problem olmuyor mu
- 4 ay
Bazen insanlara öyle bir kinin olacak ki, seni saf görmeye başladıkları yerde, seni aptal yerine koymaya başladıkları zaman, uyanıklık yapıp seni ezmeye başladıkları o zaman işte daha çok sinirlenip o insana karşı intikamcı olabiliyorsun. Çünkü insanlar kötü. Kimin iyi kimin kötü olduğunu çok iyi bilebiliyoruz biz.
- 4 ay
Niye problem olsun ki iyi değil mi işte kendini yalnız hissetmezsin. Ben hep kendim gibi birini tanımak istemişimdir. Vay be.
Soran4 ayO kadar benzediğimize emin misin
- 4 ay
Anlattığım özellikler bende de var. Neyse kendine iyi bak.
Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Valla anlamak aynı hayatta yaşamadan çok zor anlaşılıyor
Çünkü insanlar gerçek yüzlerini saklıyorlar ama eşimden yola çıkarsak benim için çabalamasından zorluklarda yanımda olmasından anladım11 Yorumla
Soran4 ayEvet işte bu çaba ya çaba. Çabalıyorsa gerçekten seviyordur. Hele ki bu zamanda
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 ayBiriyle yatmamış olması ✅️
Hicbir erkege nude foto , sextıng tarzı ses atmaması ✅️
Sosyal medyasında akrabaları dısında hiçbir erkeği takıp etmıyor olusu ✅️
Bunlar tamamsa ana maddelere geçebiliriz.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Anne olma isteği varsa, "erkekten para mal mülk kopartıp sonra hemen boşanayım" hissi vermiyorsa, kavgacı feminist tiplerden değilse, uyumluysa..
02 Yorumla
Soran4 ayGeçen gün tv programında izledim kadın 50 yaşlarında adamla evlenmiş adam bunu yurt dışına çıkartmış pasaportunu almış sonra kaçmış
4 ayİyi bir baba adayı mı? Önrmli bir soru bence. İlişki içinde illa tartışmalar olur bu tartışmalarda bana olan saygısı düşüuor mu yoksa olgun biri mi gibi şeyler
01 Yorumla
Soran4 ayAma babadan önce senin eşin o
- Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı.
4 ayBu adamdan baba olur aile kurarım hissini yasatiyorsa o güveni veriyorsa evlenmeyi düşünebilirim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
4 aySadık mı dürüst mü iyi kalpli mi anaç mı merhametli mi neşeli mi daha doğrusu insan mı daha ne olsun
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
4 ayÇok basit aslında. Dürüstlüğü sözünün eri olması ve soyuna ait özellik onu sana sunar.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Güzel ve ahlâklı olmasının yanı sıra bana olan bağlılığı aşırı etkiler beni
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Güven vermesi, sahip çıkması, empati yapabilmesi gerisi kişilere göre değişir.(zenginlik, görgü, güzellik, dindarlık vs)
12 Yorumla
Soran4 ayErkek sahip çıkmalı
Valla ben aşıksam evlenirim."Bu iyi biri, bununla mutlu olurum evlenmeliyim" Diye düşünmüyorum. Kısaca kör kütük aşık mıyım değil miyim ona bakıyorum ben.
Ama aşık olmak, hayatımda biri olup olmaması umurumda değil. Bekarlık çok güzel.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
4 ayYani mantığına ruhuna hitap ediyorsa yanında mutluysan hayata bakış açınız kültürünüz yaşam tarzınız beklentileriniz kriterleriniz uyuyorsa bu adam beni mutlu edebilir diyorsan bence tamamdır
00 Yorumla
4 ayİlişkilerde en önemli şey nedir sizce mesela bir evi geçindirebilmek için evin araban varsa borcun yoksa ne kadar bir maddi kazanç girmeli o eve sizce?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
4 ayKriter felan yok nefes alsın yeter desemde inanmayın herkesin bi kriteri var
10 Yorumla
4 ayÇevresine nasıl davrandığına bakarım özellikle annesine varsa kız kardeşine vs onlara nasıl davranıyorsa ilerde banada öyle davranacağını bilirim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
erkekler basittir
seni seviyorsa anlarsın
sevmiyorsa kafan karışır11 Yorumla
Soran4 ayEvet🥲 seven erkek belirsizlikte bırakmaz
Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı. Merhametli mi diye bakıyorum tek kriterim bu hala da bulamadım ilginç
13 Yorumla
Soran4 ay@Pool34 🤣🤣
Soran4 ay@Pool34 o da seni bekliyordu😅
4 ay1 Akıllı biri olsun
2 Alkol ve sigara içmesin
3Çok zengin olsun😂😂111 Yorumla- 4 ay
Sana karun lazim. Paranin yuzu sicaktir.
Soran4 aySigara içmesin? Türkiyede
- 4 ay
Ne alaka? Ben icmiyorum. Akli olan sigarami icer yahu
Soran4 ay@kalp-komutanı sen şu an ülkedeki neredeyse bütün erkeklere akilsiz dedin
- 4 ay
Derim sigara icmek icn zeka geriligi lazim. Zevk vermez kokusu berbat tadi berbat. Agzinda bir tutam ot yakiyosun ve duman cekiyorsun icine. Bu ne ln 😂😂
Soran4 ay@kalp-komutanı haha bağımlılar ama
Soran4 ay@kalp-komutanı yalan söyleme ya içiyosundur
- 4 ay
İcmem okadar zeka gersii degilimki. Agzinda kagidq sarilmis bir ot parcasi 😂 dusununce cok ptalca geliyor bana. İcmem icin sebeb yokki
- 4 ay
İste alt tarafi bir ota niye bagimli olursun yahu. Ot iste. Hem ben cocukken bizim memlekette tutun tarlasinda kuzenlerime yardim ediyordum. İyyyy o tutun yapraklarina ciplak elle dokunmuyorsun biye bikiyormusun sumuk gibi sakiz yapisiyor eline kara kara bisey. icinde bocekler falan. Ogkk iyyy knu bide kurutuyorlar sonra iciyorlar. Ogkkk
Soran4 ay@kalp-komutanı ne bilim ben sen nasıl bu kafaya ulaştın
- 4 ay
Ne vafmis benjm kafada. Ben mantikciyim. Aksine bir mantikli cevbin varsa buyur dinlerim tabi :)
Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı. Bu devirde evlenilmez kimseyle, ilk başta tamam bu ruh eşim diyosun sonra içinden bambaşka biri çıkıyor
00 Yorumla
4 ayKarşılıklı duygular ve sadakat önce gelir her zaman. Kafa yapıları uyumluysa, yaşam tarzı da benzerse tadından yenmez 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayBeni para için mi seçiyor eş olmak istiyor sorusunu soruyorum ve sonra bakıyorum ki seçme sebepleri arasında para konfor, rahat yaşam istemeyen kadın yok
06 Yorumla
Soran4 ayRahat yaşam istiyorsa sevmiyor mudur yani
Cevap sahibi4 ayRahat yaşam için birini tercih eden biri, o rahat yaşam olmadığı an bırakır. Çünkü tercih etme sebebi sevgisinden değil konfordan. Düşmez kalkmaz bir allah. Kimin ne olacağı belli değil. Hiç kimse kimseye rahat yaşam sunmak hesabını ödemek zorunda değil. Sağlık yerinde olduğu sürece hamilelik engellilik durumu olmadığı sürece her iki taraf da çalışıp rahatı var etmeli ya da belirli bir rahatlık varsa onu yükseltmeli. Konforu rahatı tatlı bulduğu için o erkek gözüne tatlı gelmesi demek aşk sevgi demek değil
Soran4 ayHaha eee nasıl öğrenicen para için yanında olduğunu
Cevap sahibi4 ayEvlenmeden önce Dara düşmüş rolünü öyle bir yaşatırım ki ben bile inanırım dara düştüğüme. Bu süreyi uzun tutup bakarım tepkisine sabrına, bana olan davranışlarına. Yöntem çok rahat ol sen
Soran4 ayHahahaaa yapın ama bkunu çıkarmayın. Kızı bir iki yere çıkar dolaştır arada
Cevap sahibi4 ay
Çıkarırım ama parasız arabasız parkta soğukta oturturum denerim😂
- Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı.
4 aySpesifik kriter yok bence, bazı insanlar o kadar iyi oyuncu ki anlayamıyorsun
01 Yorumla
Soran4 ayBizde gerçek yüzünü görmek için ne yapabiliriz mesela
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
4 ayBen ilkbgoruste anladım onyuzden nasıl sorusuna cevap veremiyecem
02 Yorumla
Soran4 ayNasıl anladın 6. His falan mı😅
- 4 ay
Aslında kriterleriniz belliyse ne aradığınızı iyi biliyorsanız istediğinizin farkındaysanız görünce işte bu diyebilirsiniz
4 ayGeçim yapılabilir birimi ona bakarız birde güven konusu
07 Yorumla
Soran4 ayGüven konusu dediğin sadakat mi
- 4 ay
Evet .. senin verdiğinle yetinen mi yoksa sürekli daha fazlasını isteyenler ilk fırsatta zaten ihanet edecek insanlardır
Soran4 aySenin verdiğin ne anlamadım
- 4 ay
Misal parasal senin maaşın gelirin bellidir ama bunu bilip sonra sürekli bundan dert yanıp sürekli ailesinden bile olsa para istemesi gibi..
- 4 ay
Yani birine sunacağını şartları başta konuşup sonra daha fazlasını isterse o iş biter
Soran4 ayŞartlar ne
- 4 ay
Bunu evlenecem dediğin insanla konuşmam lazım ben şartlar uymadığı için 11 ay önce nikah tarihi alacagımız gün ayrıldım yani. Şartlara uymuyorsa herkes yoluna bakar
Gizli Üye(18-24)4 ayÖnem vermesi zaman ayırması anlaması dinlemesi anlayışlı olması saygı göstermesi nazik olması. Yardım etmeyi empati yapmayı bilmesi. Acele etmeyip akışına bırakması
11 Yorumla- 4 ay
Kesinlikle
4 ayBu nafaka olaylarından sonra bu ülkede istesem de evlenmem.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
4 ayGeçmişine bakıyorum geçmişi bol gibiyse asla birde cebine bakıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayYabancıyla yeni evlendim, 2. Buluşmada bastım nikahı rahatlamış ve huzurlu hissediyorum, şu an yanımda değil kendi ülkesine gitti okulu var ama sonuç olarak mutluyum.
00 YorumlaO kararı vereceğim adam karşıma çıktığında düşünürüz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Kriterleri artık yok gibi bir şey yaptık tek kriter yaptım zeki olması
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
4 ayiletişim, güven, dürüstlük, sadakat ve en son cin sel yaşam
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 946 cevap paylaştı. Biraz güzel olsun bide çocuk istemesin ilk başta bunlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 ayBu zamana kadar evlenme kararı vermedim ama uyumlu olmak bence
00 Yorumla
4 ayZengin olmalı, güzel olmalı, beni kıskanmalı ama kısıtlamamalı, benim onu kıskanmamı beklememeli.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayKariyer, temiz geçmiş, önceki arkadaşlıkları ve bazı şeyler hep araştırdım öyle sevgili oldum hepte bilinçli oldum bazilarini bırakmak zorunda kaldım.
015 Yorumla- 4 ay
Hem kariyer hem temiz geçmiş olacak. Erkek de ne olacak? Ev işi olacak mi?
Cevap sahibi4 ayOda size kalmış siz karar verin
- 4 ay
Her şeyi olmalı
Soran4 ayNe araştırdın mesela
Cevap sahibi4 ayÇok şey mesela geçmişini. Yalan söylüyor mu soylemiyor mu. Bi tanesi bakireyim dedi mesela halbuki diktirmis neler neler var mesela önceki ilişkilerim hep sorunsuz diyenler oldu halbuki ne toksik ilişkilerden çıkmis. Gibi gibi
Soran4 ayNasıl öğrendin çevreden mi
Cevap sahibi4 ayÇevre ile kısmı öğrenirsin sınırlı kalır
Soran4 ayNasıl yaptın peki
Cevap sahibi4 ayÜzgünüm bu konuda bilgi veremem
Soran4 ayNasıl işlerle öğrenebiliriz ki böyle şeyleri
Soran4 ayBen de bilmek istiyorum yaa bari ipucu ver
Soran4 ayBiz araştırmayalım diye mi söylemiyorsun
Soran4 ayBana da söyler misin önceki ilişkilerini nasıl öğenebilirim?
Soran4 ayNeyse ya söylemezsen söyleme geçmişe takıntılı biri değilim zaten. Gerek yok.
Soran4 ayHaha cvp veremiyorsun çünkü yalan söylüyorsunn
Gizli Üye(18-24)4 ayAnnesine babasına karşı gelebilen bu benim hayatım diyebilen adam.
04 Yorumla
Soran4 ayAmnesine babasına niye karşı gelmesi gereksin
Soran4 ayNasıl yani
Cevap sahibi4 ayErkek anaları her işe karışıp ara bozuyor erkekte sessiz kalıp boyun eğiyor anam diye
Soran4 ayHeeee
4 ayAşkım Oncelıkle sorumluluk sahıbı mı ona bak.. olgun mu.. sana değer verıyor mu. Kendı anne babasına nası davranıyor asi mi? Öfke kontrolsüzlugı var mı. Sana kendı aılesının ya da başkalarının yanında nasıl davranıyor? Cımrı mı? Bunlara bak
00 YorumlaHayata bakış açınız sevdikleriniz kriterleriniz aynı olmalı... küçük yaşta evleniyorsanız her şey idare ediliyor ama diğer türlü asla çekilmez
11 Yorumla- 4 ay
Yorumlarınız harika 😊👍
T. akipp atar mısın lütfen 🙏
4 ayBen net mi gerçekten samimi mi güven veriyor mu? Sonra anlaşabilir miyiz? Saygı güven sadakat bunlar olmazsa olmaz🙏
00 Yorumla
4 ayAnlayışlı paraya tamah etmeyen güvenilir saçma sapan istekleri olmayan arzulu şehvetli biri. Bunlar olsun da çok güzel olmasa da olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayEvlenmeyi düşünmüyorum, şimdiki kısaboylu şişko çirkin erkeklerden f. ckoby bile olmaz birak evlenmeyi, yabanciyla evlenirim muhtemelen yakışıklı bir alman ya da italyan erkeğiyle🥹💕
10 Yorumla
4 ayMerhametli, sadık , güvenilir , yobaz olmayan
26 Yorumla
Soran4 aySadakat en önemlisi benim için de. Kimse ne yapacağı belli olmayan birini istemez.
- 4 ay
para kriterim değil zengin insan sevmem
Soran4 ay@Ozkan2345 sadakat olmadıktan sonra alsın parasını yoluna gitsin
Gizli Üye(25-29)4 aySorumluluk alan biri olması, uçuk kacık hevesleri olmaması, maddi olarak kendi ayakları üsütünde durabiliyor olması, hayatındaki insanlar arasında bana öncelik verdiğini hissettirmesi
00 Yorumla
4 ayKişiliğine karekterine sadakat ve güven oluşursa seviyorsanda ciddi adımlar atmayı düşünürsün
00 Yorumlaya müzik zevki, uzun saçlı olması 185 olursa bi de gaya çeyrek kala bi tipi varsa nikahı basarım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayYüzüne bakarım sonuçta öpüşeceeğiz sevişeceğiz sürekli göreceğim sonra meslek sonra karakter
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
4 ayEvvela edepli mi ona bakıyorum
00 Yorumla
4 ayNe kriteri adam olsun yeter
00 Yorumla
4 aySevmem yeter bok da olsa evlenirim cünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBu iş erkeklere kalmış bir şey, bu yüzden onların adımı daha ağır basıyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Karakter, güvenirliği, dürüstlüğü, samimiyet
00 YorumlaDemedim, bilemiyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
4 ayNefes almasi onemli.
02 Yorumla- 4 ay
En samimi bn yazmisim. Kimi onu istiyor kimi bunu. Peki siz ne verceksiniz? İsteyerek vererek iliski olmaz. Menfaat ustune biseyler olur
- 4 ay
Benim kafamda ne varmis yahu
- Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Biriyle evlenme kararı verirken hangi kriterlere bakıyorsunuz, ondan eş olur mu nasıl anlıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer