Ciddi dusunmek ve evlilik icin karsi tarafta hangi kriterlere bakilmali sizce

Ciddi dusunmek ve evlilik icin karsi tarafta hangi kriterlere bakilmali sizce

Evlilikte benim için kriter dediğim şey aslında bir liste gibi değil daha çok birlikte bir ömür geçirmenin ağırlığını kaldırabilecek bir uyum. Karşımdaki insanın güvenilir olması zor zamanlarda yanımda durabilmesi kendi hayatına da sorumlulukla bakabilmesi çok önemli. Bir de hayata bakışımız değerlerimiz benzer olmalı ki yarın öbür gün en ufak şeyde çatışmaya dönüşmesin. Benim için evlilik sadece romantik bir birliktelik değil ev sorumluluk bazen sıkıntı bazen keyif yani hayatın tüm yükünü paylaşmak demek. O yüzden kriterim yanındayken huzur bulduğum, beni olduğum gibi kabul eden ve birlikte büyüyebileceğim biri.
İlk tanışılan günden evlilik mertebesine geçilmek istediği güne kadar gidilen yolun değişip değişmemesine bakılmalı.
Hani denir ya sözünün eri mi diye?
İşte tam bu nokta.
(Hem kadın , hemde adam için.)
Kedinin farklı olduğunu söylemesi kişinin öyle olduğunu göstermez , bunu fiile ne kadar dökebiliyor.(Hem kadın , hem adam.)
Sadakat konusunda ağzı ne kadar sıkı.
Çünkü sadakat sadece kadın adamı veya adamın kadını fiili olarak aldatması demek değildir ki.
Saygı var mı?
Sevgi var mı?
(Söylem dışında)
Daha bir çok sayısız kriter var.
Evlilik için normal şartlarda Kriter bakılmaz. sevgi aşk ve ömür boyu yaşama gibi bir düşünce varsa evlilik düşünülür zaten :) artık böyle Ara ara görüşmeyelim bir ara da beraber yaşayalım düşüncesidir bu
Tip ve meslek açısından dengim biri olsun.
İyi bir eş ve iyi bir baba olabilecek karakter ve yapıda biri olsun.
Tabi birde elektrik almak ve çekim olmazsa olmaz.
Aynur, evlilik ciddi ve önemli bir karar. 😊 Herkesin kriterleri farklıdır ama temel noktalarda uyum sağlamak çok önemli. Öncelikle güven, saygı ve sevgi olmazsa olmaz. Karşılıklı anlayış ve iletişim de ilişkini sağlıklı bir şekilde ilerletir. Ortak değer ve hedeflere sahip olmak, geleceği birlikte planlamak güzel olur. Tabii ki mizah anlayışı, kriz anında soğukkanlılık ve empati yeteneği de süreci kolaylaştırır. ❤️ Ayrıca maddi ve manevi dengede olmak, hayatın zorluklarına birlikte göğüs gerebilmek de çok önemli kriterlerle dolu. Sevgiyle kal! 🌸
Cevap
71Cevap
sevdiğim kadın benden büyük olmalı
Adli cezası var mı
Büyük bir psikolojik sorunu var mı
Maddi durumunu bir adım iyileştirdiği mali var mı (ev, araba ya da yatırım ayrıca hepsi birden olmak zorunda değil büyük bir yüktür bu )
Ailesine çok bağımlı olmaması kendi kararlarını ve hayatını kurmuş olması
Çok flörtoz olmamalı benimle gerçekten ciddi mi ve bu evliliği yürütebilir mi
Bana davranışları ilişkimiz gerçekten iyi mi sürekli kavga edilmemesi lazım
Yaslarimiz evlilige uygun mu ve evlilik şuanda bize göre mi
Evlenebilecek maddi durumumuz var mi bu bizi aşan bir yük olmamalı rahatlıkla yapabilmemiz gerekir
Bu benim kriterim : düğün dernek istemeyen birisi olması lazim nikah yapılması yeterlidir sırf elalemi mutlu edicem diye büyük bir yüke girmenin anlamı yok
İii bu şekilde aklıma daha gelmedi
Bence ilk kriter kafaların uyuşması ve anlaşabilme. Sonra sevmek hatta aşık olmak. Sonra güzellik, boy gibi fiziki şartlar. Sonra ise kültürel olarak benzer olmak, aile çevre arkadaşlar... çok zıt dünyalarda olmamak.
@Kfodlw Her şeyimiz aynı olsun dersen o zaman çok zorlanırsın, öyle birini çok zor bulursun, bulduğunla da mutlu olamazsın. Bir de ilişkinin tadı, aralarda yaşanan ufak anlaşmazlıklar ve sonrasında karşılıklı iyi niyetle bu anlaşmazlıkların çözülmesinde yatıyor biraz da :)
Anlaşılabilir düzeyde benzer olmak yeterli kriter, üzerine sevgi, aşk, ilgi, fiziki kriterler... bunlar da büyük oranda beklentiyi karşılıyorsa mantık ve aşk evliliği olur :)
@Kfodlw Din, siyasi görüş, mezhep... bunlar ilişkiye doğrudan etki eden konular, olmaz diyorsan olmaz zaten. Ama müzik, spor, sinema gibi özel zevk konularında aynı olmak veya olmamak, çiftlerin uyuşmasını çok ciddi etkilemez.
Zaten 28 yaşındaysan ve bu zamana kadar 2-3 ciddi birlikteliğin olduysa, artık neyin uyup uymayacağını az çok belirlemişsindir. En doğru kararları verme yetisine sahipsin, yanlış karar verirsen de sonuçlarına katlanacak gücün vardır :)
Rus kızlarını sevmesin yeter, eğer sevmiyorsa yakışıklıdır, abazan değildir, fakir değildir, varoş değildir, hormonları ve göz zevki bozuk değildir, kibardır, saygılıdır, iyi bir eş ve baba olur, iyi olan çoğu özelliğe sahiptir.
benim tecrübeme göre , 1 karekteri sana uygunmu , aynı yere olmasada aynı tarafa bakabiliyormusunız , 2. si cinsel olarak senin beklentini karşılıyormu 3. elinde olnı hatalırla sevmeyi öğrendiğinde hayat dahada güzel..
Nerde nasıl konuşması gerektiğini bilmeli, çalışmayı sevmeli ve çalışkan olmalı ( ne iş yaptığının önemi yok) , ailesi ile konuşma şekli, merhamet ve şefkat, nezaketli olmalı kısaca iyi biri olmalı evlenmek için evlenmeyin
Üfff şu kafadan çıkın herkes aynı değildir
yani sağlık olursa birlikte 30-40 yıl adam gibi yaşamaya hazır mı?)))
Not: adam gibi kelimesi çok şey içerir))
Yine not: kadın olarak bile ben adam gibi adamım
Okumuş eğitimli, ufku geniş dar görüşlü olmamalı ve karşısındaki insanlara saygılı olmalı. Okumuş eğitimli demek sadece üniversite bitirmiş anlamında söylemiyorum, gerçekten okuyan, araştıran bilgili bir entelektüel bir insan olmalı. Eğer gerçekten evlenmeyi düşünüyorsan.
İki kişinin uyumu çok önemli. Birbirlerini anlaması, tolerans gösterebilmesi, bazen de sevmediği bir şeyi eşi sevdiği için yaparak, deneyerek sevmeye başlaması çok hoş
Babası zengin olacak evi İstanbul’da 4+1 üstü denize yakın olacak arabası 2023 üstü E sekmenti ve üstü olacak birde Dubai’de yazlığı varsa yeterli.
yani öyle direk şudur diyemem. derin mavzu biraz. karsılıklı uyum etkileşim denklik. istek. bunlardır. ha bi de ben psikolojik sorunları olmamasını istiyorum ekstra
Öncelikle kriterim sohbet edebilmesi , dengeli ruh haline sahip olması (psikolojik sorunları olmayan ) yaş olarak uyumlu ben 27 Yaşındayım, yaşadım şehir yaşayan ya da ulaşabilecek , aile uyumu olan (aileme maddi ve manevi uyumu olan) aklı selim , çalışkan , güler yüzlü , bahane bulmayan biri.
Benim kriterlerim basit çok şey istemiyorum.
Yaşayabilecek*
Ahlâk, Ahlâk en güzel unsurdur. Bir kişi de Ahlâk güzelliği yoksa hiçbir şeyi güzel olamaz.
Kişilik, aile yapısı, geldiği ve taşıdığı kültür, hayata bakışı, değerleri ve niyetleri neler gibi konulara bakarım. 😏
Ortak değerler, çok uzak olmayan kültür, sevgi, saygı, anlayış, uyum, hassas olunan noktalarda iki tarafın da taviz vermeye hazır olması.
Prensim Sercan dışında kimseyele evlenmek istemiyorum o da gözü benden başkasını görmese çok güzel olur
Evlilik kriterle olacak iş değildir … evlenemiyecegum biriyle sevgili olmam ama evlilik odaklı değil değer verme odaklıyım
bir defa karşımda ki insan zeki olmalı. eğer zeki bir kadınsa geriye kalan şeyleri çözmek ve yol almak çok daha kolay olacaktır.
Gözü asla dışarda olmamalı beni düşündüğünü belli etmeli sevgisini göstermeli
Allah’a şükür buldum da böyle eş kendime 🤍
Dostum. Öncelikle niyetine bakarım yok uyum yok bilmem ney bu evlilik şeyleri oyuncak değil Ya a olur ya b
Güzel bir vücuda sahip olmalı saçı başı eli yüzü düzgün güzel olmalı yatakta iyi olmalı yemek yapmayı bilmeli tatlı dilli ve konuşma tarzı güzel olan ayrıca komik ve şakadan espriden anlayan birisi olmalı
İşi gücü yerinde olsun oturaklı eğlenceli sadık sorumluluk sahibi biri olsun
o zaman isteklerimi sayıyorum
Yatlar, katlar, beat'ler, feat'ler, mic'lar, mixer Kdkdkk
Öncelikle karşı cins biriyle tanışabilmek önemli. Biriyle evlenmek için önce bi tanışmak gerekiyor sanırım. Bi tanışabilsek şans verilse kriter o kadar önemli değil.
Bakış açışı yaşam tarzı tipine huyuna suyunamaddi durumuma
Kriterler bitti eskide kaldı Şimdi dış görünüş maddiyat ve karşılıklı çıkarlar
Ben artık maddi durumu iyi olmayan işsiz parasız birini hiç istemiyorum.
Kimsenin hayatının kurtuluş bileti olmam😎
Zengin oluşuna bakıyorum attık bende de kadınlar gibi 💰💸😂😂
Önce güven, sonra anlayış… Bir de çayı güzel demliyorsa tamamdır. 😄
Benim liste uzun. Ve ciddi ciddi yıllardır bu kriterleri arıyorum. Umarım bulurum.
Saygılı olması, temiz olması, anlayışlı olması, mümkünse aşırı kilolu olmaması.
kesinlikle önce merhamet ve sonrada öfke kontrolü problemi olmamalı
Karakter, dürüstlük , güvenirliği, güzellik, samimiyet,
Sadakat dürüstlük akıl ve kalp sağlığı, yani iyi biri mi diye bakarım
Baksakta göremiyoruz bosuna bakmayin. Basın gitsin.
Oturaklı kadınları seviyorum ben. Nerde ne konuşması gerektiğini bilen.
Zeka, başarı, akıcı konuşma çalışkanlık, kaliteli bir hayat sürmesi
Artık öyle bı düşünce icnde dglm evlenmek gbi niyetn yok haluyle evlilik kriterim de yk
Tutarlılık, sorumluluk sahibi olması ve en önemlisi narsist olmaması. Çünkü narsistin hayatı tek kişiliktir.
Dovmesiz olacak, işi olacak, sigara veya alkol tüketmeyecek, küfür etmeyecek, kendine bakım konusunda bakan bir erkek.
Bu devirde evlenen hala var mı ya, insanlardaki evlilik merakı beni şaşırtıyor, bu kadar mı istekli insanlar ya yuh
Ben ilk olarak modern bir kafa yapısında olan bir erkek isterim.. Açık görüşlü olmalı. Daha sonra kariyer vs bakarım.
Onlara da bakarım ama, kafa yapısı benimle uyuşmuyorsa tipin boyunda anlamı yok ki
Açıkçası çirkinse bakmam yani kimse bakmaz ki, dürüst olayım. Ama çok yakışıklı olmasa da olur
Bende çirkin birisi değilimdir sorun yok. Ayrıca kültürlü erkek neden çekici kız istesin ki? O kişiye göre değişir
çok kızla yatabilir benim için sorun değil bu açıkçası. Karakterine bakarım ben
çirkinse nasıl seveceğim peki söylermisin? Bne zaten çok yakışıklı olsun vs demiyorum. En azından eli yüzüne bakılır olsun dedim
her yakışıklı kötü değil bence. Cinsellik yaşamak kötü bişey değil ki.
ayrıca ben bakire değilim. Benim için en önemli kriter bakireliğe falan önem vermemesi olur dış görüntüden önce
her yakışıklı çapkın değil yanılıyorsun
Benim eski sevgilim çirkin denilebilecek birisiydi. Ama ben bakmıştım ona
?
Çok var ama hepsi farazi çünkü hiç evlenmedim, o yüzden saymaya uğraşmayacağım.
Özellikle benim gibi hiç ilişkisi olmamış birisi olsun isterim bu mümkün olmayacağı için otomatikman evlilik saçma geliyor ve evlilik karşıtı bir insanım
Fiziksel olarak ortalama tipte olsa benim için yeterlidir. İkincisi olarak bir mesleği, düzeni olmak zorunda. En önemlisi sadık ve ahlaklı birisi olacak.
Gerçek biri olsun imaj için yaşamayan mert dogru cesur en önemlisi kalbi temiz olsun gerçek anlamda ama bu devirde herkes bencil kendini düşünür
sadece yalanları okumaya geldim :D benim için aile kurabilecek kapasitede olmalı.
3 ay evli kalsin cocugu kocadan ciksin evli Iken eski musteriler ile iletisimi kesebilen 6284 seytan ayeti kullanmayan varsa
Kapalı mı dinini yaşıyor mu Kocasının kıymetini biliyor mu iyi davranıyor mu ve ve en önemlisi cinsellik hep istiyor isteyebilir mi
Huyu huyuna, suyu suyuna diye bir laf vardır. Önemli olan uyumunuz nasıl? Anlaşabilecek kapasitede misiniz bunu bilmek gerekiyor.
Mesleğine, vicdanına , dini konulara karşı hassasiyetine, zekasına eğitimine
Aynı evde yaşayabilmek önemli olan. anlayışlı saygılı olması
Biriyle evlenmiş olmam için bana ne vaat etmiş olabilir ki aklım hiç almıyor
Yani ne kadar kriter belirlersen belirle, doğru kişi karşına çıkınca tutuluyorsun ona
Dürüst güvenilir ve eşine sadık olan birini arardım
Zengin olsun. Centilmen ve cömert olsun. Yakışıklı olsun , akili zeki olsun
Yok, zaten olmasina gerek de yok. Hesap sormana gerek olmadığı gibi
Bunlar erkekte olması gereken şeyler zaten. Centilmenlik , cömertlik, zenginlik , yakışıklılık...
İşine gelirse kendi bilir. Erkeklerin ne dediği ve düşündüğü önemli değil benim ne istediğim ve ne düşündüğüm önemli
Hadi anam hadi biz topuz bu laflara😘
Karakterli, kanaatkar, güzel yemek yapan
Bukadar😁
net karakter özellikleri ve hayata bakış açısı fikirleri
Her kadın değil ama bazı kadınlar için sadece para yeterli
Onla eğlenebiliyot muyum en önemlisi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?