İlişkide karşımızdakini değiştirmeye çalışmak mı doğru yoksa olduğu gibi kabul etmek mi?

Bana ilişkinin başlarında konuşurken ben erkeğe annesi gibi davranıyorum anneleri gibi oluyorum onları değiştirmeye çalışmaktan ve değişmekten yoruldum demişti

Tabi sonra karşısına ben çıktım saf temiz Seven değişime kendi açısından açık olan biri

Yani bu doğru değil annesi gibi davranma o zaman ilişki de de fedakarlık önemli değil mi gerçekten seviyorsan değer veriyorsan değişirsin değiş de dersin bazı konularda

Kestirip atıldık saçma sapan konulardan terk edildik değdi mi bilmiyorum herkes kendi çapında haklı oldu 🫩

İlişkide karşımızdakini değiştirmeye çalışmak mı doğru yoksa olduğu gibi kabul etmek mi?
Cevapla