Psikolojik ve fiziksel şiddet gören bir kadın için en mantıklı yol ne olur, aldatmak mı boşanmak mı 😔?

Piskojik şiddet, fiziksel şiddet, doğrudan aldatma değil ama sosyal medyada açık saçık kadınlara bakıp kendini tatmin etmesi ( benim için aldatma sayılıyo) ne hediye alır, ne sevgisini gösterir, salonda uyur hep , ben kavga edip kıyamet koparınca bi kaç gün düzelir ama yine aynı şeyleri yapmaya devam eder onun yüzünden kendimden bile nefret ediyorum artık yaptığı tek iyi şeyi 19 aylık oğlum var onunla ilgilenmesi, her türlü desteği vermesi ama ben çok mutsuzum boşanmayı istiyorum ama maddi imkanım yok ailem de asla arkamdan Durmaz ve ben boşanma lafı açınca bir sürü iftira atıyor bana çocuğumu benden almakla tehdit ediyo. Detaya daha fazla girmek istemiyordum şu an aşırı sinirliyim ondan bir şekilde intikam alıp içimin soğuması gerekiyor bu adamı aldatmak istiyorum

Psikolojik ve fiziksel şiddet gören bir kadın için en mantıklı yol ne olur, aldatmak mı boşanmak mı 😔?
Cevapla