Size bir şey sorcam
şu an nişanlısı flörtü eşi sevgilisi hiç birşeyi olmayıp benim gibi yalnız takılan var mı?
Bide yaşlarınızı söylesenize
Yalnız hissetmemeyim kendimi
Sosyal medyada herkes evleniyor nişanlanıyor bi tek takılan ben gibiyim?
Size bir şey sorcam
şu an nişanlısı flörtü eşi sevgilisi hiç birşeyi olmayıp benim gibi yalnız takılan var mı?
Bide yaşlarınızı söylesenize
Yalnız hissetmemeyim kendimi
Sosyal medyada herkes evleniyor nişanlanıyor bi tek takılan ben gibiyim?
42 yaşındayım çok uzun zamandan beri sevgilim yok. Böyle bir isteğim de yok. Yalnızlık zaman zaman zor geliyor mu evet ama vereceğim değerin ve çabanın karşılığını verebilecek bir kadın olduğuna da inanmıyorum o sebeple önemsemiyorum
Yalnız değilsin, bunu net söyleyeyim önce 🤍 23 yaşındayım, sevgilim var ama çevremde senin gibi şu an ilişki istemeyen ya da hiç yaşamamış o kadar çok insan var ki, şaşarsın 🙃 Sosyal medyaya hiç güvenme, herkes mutluymuş gibi davranıyor sadece. Sen kendine odaklan, zamanın gelince zaten biri girer hayatına. Peki sen şu an ilişki ister miydin gerçekten, yoksa daha çok baskı mı hissediyorsun? 💭✨
Yani bilemiyorum ki
Anlamadım
Bazen hoşuma gidiyor yalnızlık
Bazen de canım sıkılıyor garip hissediyorum
Herkesin var bi benim yok gibi ya da ömür boyu yalnız takılacam gibi bir hissiyat
Zaten heyecan da kalmadı artık ya da birine eskisi gibi sevgi aşk da hissedemiyorum, duyamıyorum.
O kadar normal ki böyle hissetmen 🥺🤍 Duyguların karmakarışık ama sen de çok farkındalıklısın bence.
Bazen yalnızlık huzur gibi gelir ya hani 😌 Sonra bir anda “herkesin var bi benim yok” hissi çöküyor üstüne… Bu gelgitler kalbinin bozulduğunu değil sadece biraz yorulduğunu gösteriyor. Yıpranınca insanın içindeki o eski heyecan da azalıyor çok normal bu 💔
Ömür boyu yalnız kalacaksın diye bir şey asla yok ama şu an kalbin “dinlenme modunda” gibi. Aşkı hissetmiyor olman şu anki ruh halinle alakalı büyük ihtimalle. Zorladıkça daha da uzaklaşıyor insan o duygudan. Birine aşık olmak zorunda değilsin şu an zaten, kalbin toparlanınca o his kendiliğinden geri gelir merak etme 🫶
Sosyal medyada gördüğün mutlu çiftlerin çoğu gerçek hayatın filtresiz haline hiç benzemiyor bu arada 😅 Herkes “en mutlu” anını paylaşıyor sadece. Sen kendini onların story’leriyle kıyaslayınca ister istemez eksik hissediyorsun.
Şu soruyu bir düşün istiyorum: Yalnız kalma korkun mu daha baskın yoksa yanlış biriyle olup daha çok üzülmek mi? 💭
Yanlış biriyle olma korkum daha baskın zaten maleseef
Cevap
23Cevap
42 ve hiç biri yok kendimle takılmayı seviyorum kapılar kapalı değil ama konfor alanımda cıkcaksam hakeden biri olmalı.
26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı kimseyle de konuşmuyorum
Ben yalnızım
yalnızlıklarımızı tanıştıralım mı
Sosyal medya kullanmayan tek benim galiba ben youtube kullanıyorum hshshsb
Erkek arkadaşımdan yeni ayrıldım evlilik düşğnmüyor diye.
tek tabanca takiliyorum 19 yasindayim
Benim yok olamazda zaten
Yaş 35 diyelim
Niye yok niye olmasın istiyorsun? Yalnızlık Bazen sıkıyor mu?
Çünkü yediğim darbenin. Acısını yıllarca ödedim. Kimse yalnızlığı tercih etmez. Ama kimse insan olmayı beceremiyor hainlik yapıp yolda bırakılacağına yalnız olmak daha iyi değil mi sence olsun isterdim ama bugün seviyorum diyen yarın bela okuyor hemde hiç hak etmemişken
Herkesin bi gönlü kırık herkesin bi hikayesi var boşverin
Sizi seven biri çıkana kadar bekleyin çıkmazsa da önemsemeyin kendi kendimize yeteriz
Bende umursamıyorum biri olsa veya olmasa önemi yok.
Ama toplumsal baskı ve evlenmeyeni başarısız gibi sayıyorlar ya da her bekar olanı yalnız ve mutsuz etiketi yapıştırıyorlar rahatsız edici
Umursamamayım diyorum ama üzülüyor insan
Kendimizin üzülmesi yeter. Başkalarını umursamayı çok tan bıraktık
Hani bazen bir arayıp nasılsın diyecek birini arıyorum. Ama telefon rehberinde sadece 5/10 iş ve aile dışında kimse yok onlarla da saniyeler süren kısa konuşmalar. Geçmişte kaldı kırgınlıklarım onlara lafım yok ama sadece insa. Olsun kriteri aradım o kriteri bile geçemeyen pislikler dolu hep. Bu yüzden olacağına inancım sıfır artık
Sadece karsi cins meselesi de değil arkadaşlık dostluk yapacağın biri bile kalmamış genel konuşuyorum bende de durumlar öyle biriyle dost oluyorsun sinsi iki yüzlü manipülatör oluyor mesela
Bi sen kalmıştın zaten gel
Evettttt kimse kalmadi
Tek tabanca takılıyorum böyle iyi
Var koca İstanbul da tek basimayim
Evet var. Anca seks isteyenler denk geliyor
Ben varım...
İlla ki var
ben varım
Yaş 30 yalnız takılıyorum kafa rahat
Merhaba 36
Zorundamiyim.
Ben.
Var var olmazmi
Sen de bul birini
Konuşmalı bunu
Senin gibi çok
En iyisi sensin
35 oldum yenice^^
Ben varım
Hiç ex im bile yok buluşmadımda kimseyle
Kaç yaşındasın
Gençsin sen daha üzülme
Daha neler çıkar
23
Benim arkadaşlarım daha 17 18 ken başladılar
Sevgililiğe buluşmaya falan 20 23 arası evlenen tanıdıklarım var
Yok bursa
Yani hapsinin 5 6 exi oldu
Çalışıyorum
Bilmem olursa iyi olur bakarız
Bende 24 um yakında 25 olcam
Yani genciz daha ama me bileyim bi korku sardı şimdiden
Normal değil daha ergenlikten yeni çıkan okul okuyan biri oluyor o yaşta
Teklif eden oldu beğenmedim
@Tankat öyle bir şey yok
İnsanlar meslek sahibi olmak için uğraşıyor çalışıyor 26 27 de en erken hayat düzene giriyor
Yok burdan biriyle asls
Yk
Evlilik başka sevgililik başka ikisi ap ayrı şeyler
18 yaşında ergenlikten daha yeni çıkmış liseli biri düzgün düşünemez evlilik hakkında
Her 18 yaşına giren yapmıyor bunu genellemeye bağlama
@Tankat ne diyorsun sen aynı şey mi?
15 yaş daha çocuk 20 yaş da çok genç ve toy.
Kadın düşmanlığı yapma burada
Erkekleri konuş biraz da
Kadınlar okuyup kendi mesleğini alacak hayat açısından fikir sahibi olacak ve öyle evlenecek gerektiği zaman da çekip gidecek alttan almayacak boyun da eğmeyecek
Soruma yazmayın rica ediyorum siz
34 tek tabanca
Niye peki?
Bu arada yalnızlık korkusu yok mu? İleriye yönelik hayat arkadaşı düşüncesi?
Güzel şeylere karşı düşüncem var elbette ama korkunun ecele faydası yoktur
bir zamanlar evet
Hiç biri yok
Yaş 27 ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?