Flörtüm 2 hafta sonra soğuk davranıyor, yarın buluşmada nasıl tavır almalıyım 😔?

2 3 aylık bir flörtüm vardı baya samimiydik sevgili gibi sonra biseyler oldu 2 hafta hiç konuşmadik ben baya bekledim ama tık yok bugün yazdım biraz konuştuk ama çok soğuk yazıyor yarın buluşalım dedim tamam dedi kısaca yarın nasıl olmalıyım davranışın vs belliki soğumuş biseyler olmuş sizin aklınıza gelen her ihtimal benimde geliyor belirtmenize gerek yok kavrayabiliyorum ama seviyorum kalp bu bilen bilir

Yarını nasıl degerlendirebilirim

Seven taraf benim her şeyi açık görebiliyorum buradan döndürme yolu yokmudur/:

Flörtüm 2 hafta sonra soğuk davranıyor, yarın buluşmada nasıl tavır almalıyım 😔?
Cevapla